Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

12

• AneM1365380603

3

• Kåre Kruttlapp

3

• Mrs. Wallace

2

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å bli sjalu om min mann fikk seg en kjæreste som flyttet inn hit, selv om jeg likte henne aldri så godt.

Men en mann til i huset, hvis ingen av dem var sjalu på hverandre? *Leker med tanken* Kanskje...

Sånn rent arbeidsfordelingsmessig kunne jeg heller ha tenkt meg å hatt et dugandes husmoremne i huset enn en ekstra mann, men jeg ser poenget ditt;-)

Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å bli sjalu om min mann fikk seg en kjæreste som flyttet inn hit, selv om jeg likte henne aldri så godt.

Men en mann til i huset, hvis ingen av dem var sjalu på hverandre? *Leker med tanken* Kanskje...

*nikker* Det høres langt bedre ut å være den som blir oppvartet av to enn å være en av de to som skal dele;)

Men seriøst, jeg kunne aldri vært sammen med to menn. Da _måtte_ det endt med at jeg fikk mer følelser for den ene. Jeg tror ikke det går an for meg å elske to menn like mye.

Gjest Ulvinnen

Sånn rent arbeidsfordelingsmessig kunne jeg heller ha tenkt meg å hatt et dugandes husmoremne i huset enn en ekstra mann, men jeg ser poenget ditt;-)

Nå er mannen min alt flink i huset, så det måtte være en forutsetning at den nye også var det. Jeg så mer for meg at jeg vill bli oppvartet av to, enn at jeg skulle oppvarte dem ;)

Annonse

Sikkert flere som egentlig kunne tenke seg å leve sånn, men så var det det med samfunnets normer da ;-)

Jeg lurer jo litt på om de to damene er bifile, jeg da ;-)

De sier at det ikke er noe kjærlighetsfohold mellom dem, og at det er han som pendler mellom damenes soverom. Vem vet, inte jag, og tralala og sånn.

:)

Gjest Ulvinnen

*nikker* Det høres langt bedre ut å være den som blir oppvartet av to enn å være en av de to som skal dele;)

Men seriøst, jeg kunne aldri vært sammen med to menn. Da _måtte_ det endt med at jeg fikk mer følelser for den ene. Jeg tror ikke det går an for meg å elske to menn like mye.

Jeg tror at jeg kunne klart den følelsesmessige biten - elsket begge like mye.

Den gang i fjern fortid da jeg var singel, så var jeg oftere forelsket i to på en gang, enn bare i en. Jeg var som regel forelsket i to eller ingen.

Senere, etter at jeg var gift, har jeg også hatt følelser for andre menn. Men de har aldri kommet opp mot det jeg føler for han jeg er gift med, antagelig fordi jeg ikke har tillatt meg selv det.

Så jeg tror at om jeg lot det skje, så hadde følelsene kunnet vokse også for en annen, uten at det ville ha svekket kjærligheten til min mann.

Gjest Elextra

Samme her igjen:)

Det må være vanskelig å leve sånn, kanskje mest med tanke på samfunnets reaksjoner. Det _må_ jo bare føles 100 % riktig og bra siden de velger å utsette seg for hele den biten der.

Men vet man sikkert at det føles 100% riktig for alle?

Ser for meg at første kona kanskje følte hun ikke hadde noe valg - om hun ønsket å beholde mannen sin.

De sier at det ikke er noe kjærlighetsfohold mellom dem, og at det er han som pendler mellom damenes soverom. Vem vet, inte jag, og tralala og sånn.

:)

''...det er han som pendler mellom damenes soverom.''

Det er vel det som på fagspråket kalles "delt omsorg" ! he.he..

Hvorfor var det mer uggent at de var kusiner?

Tja, fordi jeg ser for meg at det kanskje befinner seg en hel drøss med slektninger av alle tre i sjokk oppe i Senja der de kommer fra, som må leve med skandalen og folkesnakket, som kanskje mener at de eldste burde hatt vett til å ikke vikle den yngste inn i dette her.

Jeg vet fortsatt ikke om det stemmer at de er kusiner. Det står ingenting om det noen steder, bare at alle tre kommer fra samme lille sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...