Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

12

• AneM1365380603

3

• Kåre Kruttlapp

3

• Mrs. Wallace

2

Gjest Elextra

Tja, fordi jeg ser for meg at det kanskje befinner seg en hel drøss med slektninger av alle tre i sjokk oppe i Senja der de kommer fra, som må leve med skandalen og folkesnakket, som kanskje mener at de eldste burde hatt vett til å ikke vikle den yngste inn i dette her.

Jeg vet fortsatt ikke om det stemmer at de er kusiner. Det står ingenting om det noen steder, bare at alle tre kommer fra samme lille sted.

http://www.p4.no/story.aspx?id=260136

Annonse

Jeg er dessuten ganske så sikker på at dersom moren min f.eks. hadde uttrykt negativitet over dette forholdet, så hadde jeg forsvart dem med nebb og klør *hehe*

Hehe, ja er det ikke sånn, da? Det er mange ting jeg er litt skeptisk til, som jeg har endt opp med å overbevise mora mi om fordi jeg har diskutert så fillene føyk. ;o)

Hehe, ja er det ikke sånn, da? Det er mange ting jeg er litt skeptisk til, som jeg har endt opp med å overbevise mora mi om fordi jeg har diskutert så fillene føyk. ;o)

Jeg heller til at dette er ganske normalt, ja :-/

Tiåringen min har allerede begynt å vise slike tendenser hun også *himle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...