Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Venninnen til min venninne, er nå gravid og hun venter sitt første barn utpå våren, men nå har de oppdaget at alle tarmene til barnet er på utsiden av magen, og hun hadde fått beskjed på forrige ultralyd at de måtte opererest inn med en gang barnet var født.. Dett var et hett tema i forrige bursdag og jeg mente at alt kom nok til å gå bra og at dette nok var en "enkel" operasjon, men hvordan er det egentlig??

Hva med komplikasjoner, varige men?? Det kommer vel til å gå bra med barnet for det??

Har aldri hørt om dette før vi, er det noe som hender ofte???

Fortsetter under...

Jeg vet om en som ble født med tarmene på utsiden (jeg husker ikke helt hva diagnosen heter, men det er det sikkert noen andre her som vet). Hun ble i hvert fall helt fin igen, og så vidt jeg forstår blir de fleste det, men operasjoner er selvfølgelig aldri 100% sikre.

Jeg vet om en som ble født med tarmene på utsiden (jeg husker ikke helt hva diagnosen heter, men det er det sikkert noen andre her som vet). Hun ble i hvert fall helt fin igen, og så vidt jeg forstår blir de fleste det, men operasjoner er selvfølgelig aldri 100% sikre.

Var en annen som sa at noen fikk mageproblemer senere og ikke kunne spise hva de ville, men at det var en enkel operasjon, men selfølgelig er det ikke 100 % sikre nei, men som ofteset går det bra iallefall ;-) heldigvis..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...