Gå til innhold

Trykk i hodet,bekymret!

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs_80

Har vært plaget med trykk i hodet over en lengre periode,var nå til legen å venter nå på MR undersøkelse. Øyene er litt forandret,det ene har blitt større og jeg har fått stirrende blikk på det øyet. Er nervøs for hva undersøkelsen vil vise men det kan jo hende det ikke er noe farlig?? Huff gruer meg! Gruer meg til undersøkelsen også,har litt klaus. Noen som har hatt trykk og kjenner seg igjen? Trenger litt støtte :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297839-trykk-i-hodetbekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, har hatt trykk i bakhodet og over øynene og tatt både CT & MR av hodet, de fant ingenting.

Undersøkelsen er ingenting i seg sjøl å grue seg for.

Ps! Lykke til. :)

Er du blitt noe bedre da? Liker ikke at øyet er blitt så stort til meg,håper jeg ikke blir seende slik ut!!

Hvis det viser seg å være "kun" økt trykk så kan det kanskje gis noe for å få det ned igjen? Noe må det være som gir meg "pop-eye" ?!

Er du blitt noe bedre da? Liker ikke at øyet er blitt så stort til meg,håper jeg ikke blir seende slik ut!!

Hvis det viser seg å være "kun" økt trykk så kan det kanskje gis noe for å få det ned igjen? Noe må det være som gir meg "pop-eye" ?!

Eg er blitt mye bedre ja, men har litt plager av og til.

Nå har detta vart i over to år, så eg har lært meg å leve med det.

Men det er jo ikkje sikkert du har det samme som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...