Saimi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 For 4-5 uker siden fikk jeg en veldig prikking i venstre tommel- og pekefinger. Dagen etter flyttet dette seg gradvis over til lillefinger og ringfinger, i tillegg til yttersiden av hånden, før det gradvis avtar oppover mot albuen. Et par uker før dette igjen, fikk jeg sterke smerter / betennelse i albuen. (Kan skyldes en oppblomstring av psoriasis artritt). Denne smerten ga seg samtidig som prikkingen kom. Hvis jeg skal beskrive fenomenet, så kjennes det ut som når man har tatt bedøvelse hos tannlegen, og den er i ferd med å gå ut. Fikk Ventolen-kur hos fastlegen min, og kortisonsprøyte i håndleddet hos rheumatolog. Ingenting hjalp. Plagene er verre om kvelden enn tidligere på dagen. Er innkalt til sykehus for å måle blodgjennomstrømningen i fingrene, men det virker som om ingen kan si hva det egentlig er..... Noen ideer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297856-prikking-nummenhet-i-fingre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.