Gå til innhold

Enda mer analsex - til gutta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå praktiserer jeg ikke dette, men jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt.

Om man liker analsex så betyr ikke det nødvendigvis at man vil ha noe i sin egen anal.

Så lenge begge liker og vil ha analsex, så er vel det greit nok.

Om jeg liker å bli sugd, så betyr ikke det at jeg vil suge pikk.

Gjest gikk glipp av det

Nå praktiserer jeg ikke dette, men jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt.

Om man liker analsex så betyr ikke det nødvendigvis at man vil ha noe i sin egen anal.

Så lenge begge liker og vil ha analsex, så er vel det greit nok.

Om jeg liker å bli sugd, så betyr ikke det at jeg vil suge pikk.

Nei, jeg tenkte ikke på de jentene som sier høyt og tydelig at de liker analsex. Mer på de som lurer på om de skal prøve, de har egentlig ikke lyst, men typen vil så gjerne.

Jeg burde kanskje formulert meg litt klarere: De guttene som har veldigveldig lyst til å praktisere as, og spør med jevne mellomrom, motiverer og lurer på om vi ikke bare kan prøve, har DE prøvd det selv?

Jenter (eller gutter) som praktiserer det og liker det, har jeg ingen problemer med. Men når gutter maser og jenta er usikker/ikke vil, så lurer jeg på om de vet hva det går ut på for den som skal ta imot.

Nei, jeg tenkte ikke på de jentene som sier høyt og tydelig at de liker analsex. Mer på de som lurer på om de skal prøve, de har egentlig ikke lyst, men typen vil så gjerne.

Jeg burde kanskje formulert meg litt klarere: De guttene som har veldigveldig lyst til å praktisere as, og spør med jevne mellomrom, motiverer og lurer på om vi ikke bare kan prøve, har DE prøvd det selv?

Jenter (eller gutter) som praktiserer det og liker det, har jeg ingen problemer med. Men når gutter maser og jenta er usikker/ikke vil, så lurer jeg på om de vet hva det går ut på for den som skal ta imot.

Litt merkelig logikk.. synes du jenter som vil bli slikket men har type som ikke vil burde prøve selv også?

Jeg er litt usiker på hva jeg skal svare deg, fordi en gang må være den første gangen.

Men det er klart at jenta må ha lyst selv til å prøve det. Hvis det blir et press, så jenta føler det ubehagelig, så er jo det galt. Men jeg vet ikke helt om det er noen forskjell på å mase om dette og mase om å få vanlig sex for første gang. Begge deler er jo galt, hvis jenta ikke vil.

Annonse

Gjest gikk glipp av det

Litt merkelig logikk.. synes du jenter som vil bli slikket men har type som ikke vil burde prøve selv også?

Eller for å snu litt på det: Jeg syns ikke man kan mase om - eller "kreve" å få munnsex hvis man ikke er villig til å gi munnsex selv.

Jeg syns heller ikke man bør mase om å få putte noe inn i analen på kjæresten hvis man ikke er villig til å prøve det samme selv.

Eller for å snu litt på det: Jeg syns ikke man kan mase om - eller "kreve" å få munnsex hvis man ikke er villig til å gi munnsex selv.

Jeg syns heller ikke man bør mase om å få putte noe inn i analen på kjæresten hvis man ikke er villig til å prøve det samme selv.

Tja.. siden vi er forskjellige blir det jo ikke akkurat nøyaktig det samme, men er enig i at man bør være villig til å prøve ting hvis man forventer at partneren er med på både det ene og andre.

Cookiemonster

Noen av gjøkene her under oppfatter deg som at du sier at menn som vil ha analsex med kvinner MÅ prøve å ha det på seg selv først. Jeg oppfatter det mer som et spørsmål, og evt. for/imot.

Personlig er jeg analjunkie. Og det ville vært rart om jeg, iom. at jeg er såpass opptatt av å nyte denne delen av kvinnekroppen, ikke hadde gjort det nok på meg selv til å lære hva det egentlig går ut på, rent fysiologisk. Det gir en kunnskap man ikke kan få uten.

Jeg er ikke mann, men jeg svarer likevel. Jeg synes faktisk at menn som insisterer på analsex bør teste det ut på seg selv først for å lære litt om hvordan det føles og hva som eventuelt kan gjøre vondt osv. Nå er det jo selvsagt store forskjeller når det gjelder smerteterskel, nytelse og alt, men han får i alle fall et visst innblikk hvis han prøver selv med en dildo.

Gjest Gurojenta

Jeg er ikke mann, men jeg svarer likevel. Jeg synes faktisk at menn som insisterer på analsex bør teste det ut på seg selv først for å lære litt om hvordan det føles og hva som eventuelt kan gjøre vondt osv. Nå er det jo selvsagt store forskjeller når det gjelder smerteterskel, nytelse og alt, men han får i alle fall et visst innblikk hvis han prøver selv med en dildo.

Jeg må si meg enig i dette. Jeg har egentlig ikke skjønt menn som er uten betenkeligheter med å gjøre dette på ei jente, men så fort man som jente bare legger hånda si på rumpa til en mann får han helt panikk.

Jeg skjønner ikke helt at det ikke er samme sak for menn og kvinner dette her.

Annonse

Jeg må si meg enig i dette. Jeg har egentlig ikke skjønt menn som er uten betenkeligheter med å gjøre dette på ei jente, men så fort man som jente bare legger hånda si på rumpa til en mann får han helt panikk.

Jeg skjønner ikke helt at det ikke er samme sak for menn og kvinner dette her.

Tja, nå har jeg prøvd dette selv og som sagt er det en fordel å ha slik kjennskap når man nyter anale gleder med dama. På den andre side er mange mannfolk ganske homofobe og ønsker ikke å prøve noe som minner om det.

Gjest Gurojenta

Tja, nå har jeg prøvd dette selv og som sagt er det en fordel å ha slik kjennskap når man nyter anale gleder med dama. På den andre side er mange mannfolk ganske homofobe og ønsker ikke å prøve noe som minner om det.

''På den andre side er mange mannfolk ganske homofobe og ønsker ikke å prøve noe som minner om det.''

Det er akkurat det som er problemet tror jeg. De knytter jo alt som har med analsex (på seg selv) til homofili. Men jeg klarer ikke å forstå at det skal være så stor forskjell på det å gjøre det på ei jente og det å selv prøve det.

Gjest Elextra

''På den andre side er mange mannfolk ganske homofobe og ønsker ikke å prøve noe som minner om det.''

Det er akkurat det som er problemet tror jeg. De knytter jo alt som har med analsex (på seg selv) til homofili. Men jeg klarer ikke å forstå at det skal være så stor forskjell på det å gjøre det på ei jente og det å selv prøve det.

Å prøve det selv fordrer jo seksuelt forhold til en annen mann, og det er det vel ikke så rart de har betenkeligheter med, om de er heterofile.

Å prøve det selv fordrer jo seksuelt forhold til en annen mann, og det er det vel ikke så rart de har betenkeligheter med, om de er heterofile.

Ikke nødvendigvis.. noen jenter liker faktisk veldig godt å slikke menn i anus og stikke inn fingre. Jeg har lurt litt på hvorfor men det er jo greit nok.

Gjest Elextra

Ikke nødvendigvis.. noen jenter liker faktisk veldig godt å slikke menn i anus og stikke inn fingre. Jeg har lurt litt på hvorfor men det er jo greit nok.

Tonie sier over: ''synes faktisk at menn som insisterer på analsex bør teste det ut på seg selv først for å lære litt om hvordan det føles og hva som eventuelt kan gjøre vondt osv.''

ergo høres det ut til å dreie seg om mer enn evt. slikking (urk) og fingre.

Tonie sier over: ''synes faktisk at menn som insisterer på analsex bør teste det ut på seg selv først for å lære litt om hvordan det føles og hva som eventuelt kan gjøre vondt osv.''

Tror ikke det mentes at menn bør bli pult i ræva av en annen mann først. Burde ikke være nødvendig heller, jeg har ihvertfall ikke gjort det.

Jeg skriver at de bør prøve selv med en dildo. Hehe, det hadde tatt seg ut om de måtte ha sex med andre menn før de fikk gyve løs på jenterumper:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...