Gå til innhold

Enda mer analsex - til gutta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Eller for å snu litt på det: Jeg syns ikke man kan mase om - eller "kreve" å få munnsex hvis man ikke er villig til å gi munnsex selv.

Jeg syns heller ikke man bør mase om å få putte noe inn i analen på kjæresten hvis man ikke er villig til å prøve det samme selv.

Godt poeng. Kjæresten min maser litt om analsex innimellom. Jeg sier at jeg skal tenke på det.

En dag foreslo jeg faktisk det om han ikke kunne være forsøkskanin og vi kunne prøve dildoen min på han først, bare for å se hvordan han opplevde det først. Da ble han skikkelig flakkete i blikket og han sa det ikke kom på tale. Han unnskyldte seg også med at han var homofob og assosierte dette med homsesex.

Der er det jeg også blir litt forvirret. Er det egentlig mindre homofilt å utføre "homsesex" enn å motta "homsesex?! Hehe...

Gjest gikk glipp av det

Godt poeng. Kjæresten min maser litt om analsex innimellom. Jeg sier at jeg skal tenke på det.

En dag foreslo jeg faktisk det om han ikke kunne være forsøkskanin og vi kunne prøve dildoen min på han først, bare for å se hvordan han opplevde det først. Da ble han skikkelig flakkete i blikket og han sa det ikke kom på tale. Han unnskyldte seg også med at han var homofob og assosierte dette med homsesex.

Der er det jeg også blir litt forvirret. Er det egentlig mindre homofilt å utføre "homsesex" enn å motta "homsesex?! Hehe...

Typen min har hatt analsex med tidligere kjærester, og har spurt meg om det. Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde lyst, og han har ikke mast mer om det.

Jeg må innrømme at jeg ikke liker tanken på å utvide rompa mi og dytte ting i der bak. Finner det litt pussig at en del gutter ser det som helt naturlig at vi jenter skal ha lyst til det - men blir det snakk om at de skal gjøre det samme, så melder ofte panikken seg... ;-)

Gjest Gurojenta

Å prøve det selv fordrer jo seksuelt forhold til en annen mann, og det er det vel ikke så rart de har betenkeligheter med, om de er heterofile.

Bare for å ha det presisert, jeg er ikke opptatt av at en menn på en eller annen måte må ha prøvd noe liknende før man han selv tester på ei jente. Men det undrer meg mange ganger at tankegangen er så forskjellig på om ei jente skal være med på det og det om en mann selv skal det. For meg er det samme greia uansett kjønn egentlig.

Gjest gikk glipp av det

Bare for å ha det presisert, jeg er ikke opptatt av at en menn på en eller annen måte må ha prøvd noe liknende før man han selv tester på ei jente. Men det undrer meg mange ganger at tankegangen er så forskjellig på om ei jente skal være med på det og det om en mann selv skal det. For meg er det samme greia uansett kjønn egentlig.

Godt svart!

Cookiemonster

Jeg må si meg enig i dette. Jeg har egentlig ikke skjønt menn som er uten betenkeligheter med å gjøre dette på ei jente, men så fort man som jente bare legger hånda si på rumpa til en mann får han helt panikk.

Jeg skjønner ikke helt at det ikke er samme sak for menn og kvinner dette her.

Det er egentlig ikke så rart, psykologisk sett. Det å bli penetrert forbindes med kvinner. Menn penetrerer kvinner, og har gjort dette siden tidenes morgen. Mange menn forbinder dette med at menn blir penetrert med homofili, og derfor fåår de problemet.

Personlig mener jeg at dette er et ganske svakt, patetisk og ynkelig trekk hos menn. Vi burde ha mulighet til å komme over slikt nå, og iom. at vår seksualitet er litt mer tosidig, utprøvende og gjensidig enn hos neandertalerne, så bør menn skjerpe seg her. Anal stimulans inkl. prostatakjertelen er dessuten noe av det råeste man kan oppleve, og det kan definitivt sammenliknes med g-punks orgasmer hos kvinner, med tanke på intensitet.

Annonse

Cookiemonster

Å prøve det selv fordrer jo seksuelt forhold til en annen mann, og det er det vel ikke så rart de har betenkeligheter med, om de er heterofile.

Å buke en dildo, buttplug e.l. på seg selv fordrer et seksuellt forhold til en annen mann...?

Gjest Gurojenta

Det er egentlig ikke så rart, psykologisk sett. Det å bli penetrert forbindes med kvinner. Menn penetrerer kvinner, og har gjort dette siden tidenes morgen. Mange menn forbinder dette med at menn blir penetrert med homofili, og derfor fåår de problemet.

Personlig mener jeg at dette er et ganske svakt, patetisk og ynkelig trekk hos menn. Vi burde ha mulighet til å komme over slikt nå, og iom. at vår seksualitet er litt mer tosidig, utprøvende og gjensidig enn hos neandertalerne, så bør menn skjerpe seg her. Anal stimulans inkl. prostatakjertelen er dessuten noe av det råeste man kan oppleve, og det kan definitivt sammenliknes med g-punks orgasmer hos kvinner, med tanke på intensitet.

Psykologisk sett er det kanskje ikke så rart nei og jeg vet jo godt hvorfor menn absolutt ikke vil teste dette på seg selv. Men allikevel, menn burde da være litt friere enn som så og ikke legge mer tanker bak det enn hva det faktisk er.

Faktisk er det vel slik i en del kulturer at å utføre homosex ikke regnes som særlig homofilt mens å motta er det. Med mindre det er oralsex, da er det omvendt. Så absolutt en kulturell greie. Man er kanskje redd for å oppdage at man liker "homosex" fordi dette rokker ved hvordan man definerer seg selv som mann. En annen ting er at jenter ikke har noe organ å stikke inn der så man ser det som unødvendig å teste det ut selv.

Cookiemonster

Psykologisk sett er det kanskje ikke så rart nei og jeg vet jo godt hvorfor menn absolutt ikke vil teste dette på seg selv. Men allikevel, menn burde da være litt friere enn som så og ikke legge mer tanker bak det enn hva det faktisk er.

Helt enig.

Annonse

Cookiemonster

Du sier noe, er mange(?) troll for tiden, men har ikke inntrykk av at Cookiemonster er blant dem.

Trollene skifter som regel nick oftere enn andre skifter underbukser, så du kan nok banne på at "Mor Gladhjerta" er et av trollene med minst et par andre nick i løpet av de siste dagene :)

Cookiemonster

Faktisk er det vel slik i en del kulturer at å utføre homosex ikke regnes som særlig homofilt mens å motta er det. Med mindre det er oralsex, da er det omvendt. Så absolutt en kulturell greie. Man er kanskje redd for å oppdage at man liker "homosex" fordi dette rokker ved hvordan man definerer seg selv som mann. En annen ting er at jenter ikke har noe organ å stikke inn der så man ser det som unødvendig å teste det ut selv.

Ikke så helt dumt teorisert, må jeg si.

Gjest Klaudia

God forklaring forsåvidt. Og helt enig i at det er tåpelig at menn plutselig skal være så gammeldagse og konservative på dette området, når de ikke er det på andre områder!

JA til mer åpenhet og utforsking av analsex - OGSÅ blant gutta!

Ja, det er litt intressant det der at menn har g-punktet i rumpa, men livredd for at noen skal til der ;)

men de menn jeg har snakket med som har prøvd, sier det var noe av det beste de noen gang hadde opplevd. Altså selve orgasmen.

Selv får ingen inn i rumpa mi. Visse smerter får ikke partneren min meg med på og analsex er så vondt at da kan man lisse godt banke meg opp.. Men elsker mye annet som sexlivet spennede ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...