Gå til innhold

P-piller og plutselige blødninger

Anbefalte innlegg

Gjest noor@lis
Skrevet

Går på p-piller og fikk i går plutselige smerter i magen mens jeg trente. Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde blødd, og detter har fortsatt frem til nå, med svake menssmerter. Er det farlig, eller er det noe vi p-pille brukende kvinner må regne med?

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Jeg fikk også blødninger etter å ha brukt p-piller i ca 1,5 år. Legen sa det skyltes at kroppen var blitt for vant med den p-pille typen jeg brukte. dvs at en bør bytte merke etterhvert.

Men selvsagt kan det jo være noe annet......

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Jeg tror ikke det er sammenhang mellom smertene og blødningen. Smerter er ikke spesielt vanlig med p-piller, men småblødning kan være relatert til pillebruk. Hvis det fortsetter bør du få en sjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...