Gå til innhold

barn og samboreskap

Anbefalte innlegg

Gjest fr.frue

Du fortjener å ha det bra ja!! Er glad du har kommet så langt!

Er du litt redd han? Ift reaksjoner, sinne osv? Når jeg leser det du skriver om å spille på din samvittighet, bli sint osv.. får meg til å tenke litt rundt psykopatiske trekk..

ja jeg er absolutt redd for reaksjonen hans.han har reagert med kraftig sinne før,slengt masse dritt for så å bli til en liten baby som såvidt klarer å snakke,later som han er på gråten og synes fryktelig syns på seg selv for at jeg ikke vil mer med han.noen ganger blir han bare sint og ringer uendelig og har faktisk vært truende en sjelden gang.

jeg er jo ikke perfekt jeg heller,og har sikkert mye skyld i at ting er blitt som de er.det er helt klart.men forskjellen er at jeg vil komme meg videre,få det bra og en dag finne ekte kjærlighet.jeg er en utadvendt og blid person,og liker å sosialisere meg.

der er vi også uenig.han blir irritert bare jeg velger å ut med venner en lørdag i stedet for å være sammens med han,om han ikke vil bli med ut da....det skal vel være greit å være med venner? lurer på om jeg skal treffe andre menn osv...

han er fryktelig sjalu...

mener du seriøst at han kan ha psykopatiske trekk? huff, jeg blir alldeles varm inni meg...

Fortsetter under...

ja jeg er absolutt redd for reaksjonen hans.han har reagert med kraftig sinne før,slengt masse dritt for så å bli til en liten baby som såvidt klarer å snakke,later som han er på gråten og synes fryktelig syns på seg selv for at jeg ikke vil mer med han.noen ganger blir han bare sint og ringer uendelig og har faktisk vært truende en sjelden gang.

jeg er jo ikke perfekt jeg heller,og har sikkert mye skyld i at ting er blitt som de er.det er helt klart.men forskjellen er at jeg vil komme meg videre,få det bra og en dag finne ekte kjærlighet.jeg er en utadvendt og blid person,og liker å sosialisere meg.

der er vi også uenig.han blir irritert bare jeg velger å ut med venner en lørdag i stedet for å være sammens med han,om han ikke vil bli med ut da....det skal vel være greit å være med venner? lurer på om jeg skal treffe andre menn osv...

mener du seriøst at han kan ha psykopatiske trekk? huff, jeg blir alldeles varm inni meg...

Han forsøker i hvert fall etter beste evne å manipulere og kontrollere deg. En sånn type skal du ikke etablere deg sammen med

synes

Det er ikke sikkert han er det.. men han oppfører seg vel mye som det..

Veldig enig med Laban her... At han prøver å kontrollere livet ditt er iallefall helt sikkert!! Du er nødt til å gjøre noe.. jo raskere jo bedre!!! Igjennom det må du uansett for å leve livet ditt sammen med han vil du ikke., du har kun et liv og det skal være godt!!! :)

(virker som jeg sitter her hele tiden med det er bare fordi jeg er hjemme med sykt barn og kjeder meg litt..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...