Gå til innhold

pigment forandring på penishodet.

Anbefalte innlegg

Gjest messopiano2

Hei. Eg er ein gutt på 25 år , eg blei ifjor sommer omskåret pga av trang forhud,da hadde jeg hatt det i nesten 2 år. i løpet av disse 2 årene fikk jeg noen små sår,røde prikker og meget tørr hud på selve penishodet på området rett under der forhuden var. Noe som sikkert hadde med at strengen på huden gnikket seg mot hodet. Under operasjonen jeg hadde ifjor hørte jeg legen prate om en pigment forandring,der så strengen på forhuden hadde ligget,,er nå et område rundt selve urinåpningen som er hvitt,bleikt og jeg har ganske tørr hud der, nesten som det ligger en slags film over området,, tidlegere flasset det også av noe hud. Dette har gitt seg nå da jeg bruker Locobase fet krem. Men har enda ikkje fått igjen rød fargen på hele hodet. og det er nettopp det jeg lurer på,,for den kommer vel igjen eller? synes ikkje penis er så fin lenger pga av det området som mangler den fine røde fargen.. vil dette noen gang bli normalt igjen, nå som det ikkje ligger noe hud der og irriterer?? Er det en annen krem jeg kan bruke om er bedre mot tørr hud,,Jeg har hatt noe eksem tidlegere men aldri der,, og dette kom pga den trenge forhuden... håper du skjønner hva jeg mener og at du kan svare raskt,,,kvir meg for og ha sex da jeg ikkje akkurat liker å vise den fram lenger. ps.. Har ogso en rift i anus (analfissur tror jeg)som ikkje gror,,dette er sikkert pga det daglige besøk vil jeg tro,,synes bare det er utrolig irriterende og hadde vert fint om det var noe jeg kune gjøre for og få det til og gro igjen raskere,har hatt det jevnlig de siste 2 årene og det blør bare etter toalettbesøk når jeg tørker meg der bak. håper du eller noen andre kan svare vennlig hilsen messopiano2.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298118-pigment-forandring-p%C3%A5-penishodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...