Gå til innhold

Psoriasis

Anbefalte innlegg

Hei,Eg er ein mann som er plaget med Psoriasis,og eg har problemer med å holde den i sjakk.Har ein stressandes jobb,til tider går eg rundt i mykje støv,dårlig luft,Har prøvd det meste innen behandling men det virker som den ikkje vil stabelisere seg,Har tenkt på å skifte jobb til ein litt mindre stresasa jobb,bedre miljø,bedre klima.men bedrifta eg jobber før synes det at så lenge eg ikkje har noen ærklering fra ein hudlege på at eg burde skifte jobb,(hudlegen ville ikkje gi meg noen attest) så blir det vansklig.Hva synes du eg burde gjøre,og er Psoriasis ein god nok grunn til å skulle skifte jobb ettersom eg plages veldig mykje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298143-psoriasis/
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest spent på den neste tiden

Jeg har nettopp gjort det!!

Har byttet jobb og er spent på om min psoriasis blir beder etterhvert. Den har iallefall ikke blitt værre på den måneden som har gått.

Har tidligere hatt fødselspermisjon 3 ganger fra jobben, og da har jeg blitt myyye bedre hver gang.

Er overbevist om at luften på min gamle arbeidesplass trigget min psoriasis. Merket det også på hender og lepper, måtte smøre meg mye og bruke lypsyl daglig.

Synes det er rart det ikke er mer fokus på psoriasis og luftkvalitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298143-psoriasis/#findComment-2431846
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...