Gå til innhold

influensa eller noe annet ?

Anbefalte innlegg

Jeg var i Thailand i år og når jeg kom hjem fikk jeg et par dager etterpå høy feber og stiv nakke og øm i hele kroppen. Doktoren min trodde det var kyssesyken, men etter en blodprøve viste det seg ikke å være det. Jeg fikk en pencilin kur på 10 dager. Etter de 10 dagene var jeg bra, men igjen etter ca en uke så begynner jeg å få hodeverk, feber og føler meg helt utmattet. Jeg gikk igjen til doktor, fikk sykemelding og en ny pencilin kur på ca 10 dager, jeg ble bedre, men jeg svetter fremdeles mange netter, har mange "klumper" rundt om på hals og nakke (lymfekjertler?) og har veldig vondt for å svelge. Denne smerten i halsen har jeg aldri hatt før. Det er ikke som vanlig halssmerte ved forkjølelse, føles mere som at det er hovent og sårt der nede. Så nå lurer jeg på hva dette kan være og hva jeg bør gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298416-influensa-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...