Gå til innhold

Ønsker seg ipod- hvilken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

iPod Nano får du både med 4 og 8 giga minne, men det spørs jo hva du mener med "god plass". For de fleste er 4 giga minne mer enn nok, men er du i tvil kan di jo gå for den største.

Hvis pris ikke er noen hindring er jo iPod Touch griselekker, den har enten 8 eller 16 giga minne. Jeg syns den er skammelig dyr i forhold til kapasiteten, det har sikkert med utforminga å gjøre for den selger visst bra likevel og er som sagt skikkelig lekker.

Jeg har en iPod Classic med 160 giga harddisk, men så har jeg mellom 2000 og 3000 CD-er jeg skal legge inn på den.

iPod Nano får du både med 4 og 8 giga minne, men det spørs jo hva du mener med "god plass". For de fleste er 4 giga minne mer enn nok, men er du i tvil kan di jo gå for den største.

Hvis pris ikke er noen hindring er jo iPod Touch griselekker, den har enten 8 eller 16 giga minne. Jeg syns den er skammelig dyr i forhold til kapasiteten, det har sikkert med utforminga å gjøre for den selger visst bra likevel og er som sagt skikkelig lekker.

Jeg har en iPod Classic med 160 giga harddisk, men så har jeg mellom 2000 og 3000 CD-er jeg skal legge inn på den.

Trodde 80 GB var det meste jeg, men ser du har det dobbelte. Hvordan ser Ipoden din ut da?

Jeg er veldig fornøyd med min Ipod touch ettersom den er fin å bruke til å se på filmer på, pluss at den har wifi (trådløs internett). I tillegg har den lekker design. Den finnes med 8GB og 16GB. Skal du ha mer lagringsplass må du over til Ipod Classic.

Annonse

Gjest ChiengMai

Så bra, hva måtte du gi for den?

Kjøpte den på Apple Store, der får man dem gratis gravert med navn eller hva man måtte ønske, betalte 2790 kroner for den. Syns den er verdt hver ei krone. :-)

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=7495CD1F&engr=7495CD1F

Kjøpte den på Apple Store, der får man dem gratis gravert med navn eller hva man måtte ønske, betalte 2790 kroner for den. Syns den er verdt hver ei krone. :-)

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=7495CD1F&engr=7495CD1F

Høres bra ut.

Annonse

Gjest ChiengMai

Mulig det er sånn nå. :)

Men nå er det ikke sånn at en iPod med Flash-minne nødvendigvis er mer holdbar enn en iPod med harddisk. Det er bare å se på hvor ofte minnepenner og minnekort tar kvelden, de også har Flash-minne. Fordelen med Flash er vel egentlig at man kan jogge med den mens de harddiskbaserte sies å være lite egnet til slike aktiviteter.

Gjest kjent doler

Jeg er veldig fornøyd med min Ipod touch ettersom den er fin å bruke til å se på filmer på, pluss at den har wifi (trådløs internett). I tillegg har den lekker design. Den finnes med 8GB og 16GB. Skal du ha mer lagringsplass må du over til Ipod Classic.

Vi har kjøpt ipod touch :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...