Gå til innhold

Blør...fortsatt gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Devi_angel

Hei, jeg testet positivt forrige torsdag, etter spotting og hva jeg trodde var begynnelsen på mensen, plutselig sluttet.

Jeg er usikker på hvor langt jeg var/er på vei, da jeg ikke har hatt mensen siden november.

Tok boldprøve i begynnelsen av Januar, og den var negativ. Tok også test forrige lørdag som var negativ. Så tipper jeg var/er ca 4-5uker på vei.

I dag blør jeg ganske kraftig. Har også mensensmerter.

Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg fortsatt kan være gravid?

Skal til legen neste mandag. Bør jeg prøve å få time før? (Det var første ledige time som jeg bestillte i går før jeg begynte å blø)

Når kan jeg ta ny test hjemme for å sjekke? Hcg-hormonet er vel en stund i kroppen etter spontanabort eller?

Er det noen her som har blødd og det likevel har gått bra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298640-bl%C3%B8rfortsatt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kombinasjonen blod og smerter høres ikke bra ut. Men hvem vet?

Jeg har hatt tre svangerskap med forskjellige grader av blødninger - verre for hvert svangerskap. I svangerskap tre spottet jeg fra uke 3 (før forv. mens) til uke 11+5, da spottingen gikk over i en kjempestyrtblødning. Blod fosset nedover beina mine, fylte bind etter bind på kort tid. B le lagt inn på sykehuset i flere dager, til blødningen endelig gav seg - men det gikk bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...