Gjest Hekta på serien... Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Siste episode av sesong 3 gikk i går etter hva jeg har skjønt. Når kommer den i reprise? Jeg sovna... Og - har sesing 4 kommet på DVD med norsk tekst? MAkter ikke å vente til høsten. Noen som vet om vi erlangt bak USA, hvor mange sesonger det er totalt osv... 0 Siter
Gjest Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Grey's går i reprise på lørdag, på tv2 zebra. Husker ikke klokkeslett, men bare sjekk opp i prg.oversikten. Når det gjelder sesong 4, så har den ikke kommet på dvd med norsk tale, den har vel ikke kommet i det hele tatt da usa ikke er ferdig å sende den. Usa sendte episode 11. 10/1-08.. Ser ut som de har en liten pause. :-( Jeg fann dessverre ikke ut hvor mange episoder det skal være i sesong 4. 0 Siter
Hekta Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 De episodene som er sendt i USA kan du laste ned på nettet. Informasjon ang antall episoder i sesongen: http://imdb.com/title/tt0413573/ De har måtte stoppe innspilling i USA siden forfatterne der streiker... Mange som blir påvirker av det ja.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.