Gå til innhold

Greys 4. sesong

Gjest Hekta på serien...

Anbefalte innlegg

Gjest Hekta på serien...
Skrevet

Siste episode av sesong 3 gikk i går etter hva jeg har skjønt. Når kommer den i reprise? Jeg sovna...

Og - har sesing 4 kommet på DVD med norsk tekst? MAkter ikke å vente til høsten. Noen som vet om vi erlangt bak USA, hvor mange sesonger det er totalt osv...

Skrevet

Grey's går i reprise på lørdag, på tv2 zebra. Husker ikke klokkeslett, men bare sjekk opp i prg.oversikten.

Når det gjelder sesong 4, så har den ikke kommet på dvd med norsk tale, den har vel ikke kommet i det hele tatt da usa ikke er ferdig å sende den. Usa sendte episode 11. 10/1-08.. Ser ut som de har en liten pause. :-(

Jeg fann dessverre ikke ut hvor mange episoder det skal være i sesong 4.

Skrevet

De episodene som er sendt i USA kan du laste ned på nettet.

Informasjon ang antall episoder i sesongen: http://imdb.com/title/tt0413573/

De har måtte stoppe innspilling i USA siden forfatterne der streiker... Mange som blir påvirker av det ja....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...