Gå til innhold

er helt uslitt, bare sover ....

Gjest Utslitt dame ,med vondt i hele kroppen.

Anbefalte innlegg

Gjest Utslitt dame ,med vondt i hele kroppen.

Er ei dame på 24 år som føler livet er i en hard motbakke, driver en klesbutikk i nord, og skal nå legge ned. Har vondt i hele kroppen , føler fastlegen ikke tar meg på alvor.... "hva er det nå da ?" ....blir matt av å oppsøke han. ingen andre fastleger å bytte til heller i distriktet. For det første sliter jeg med nattesøvnen , pga hva som skjer med butikken (har a/s) Har slitt med vekta i snart 7 år, er 1.73 og 49 kg. og har aldri matlyst(hatt problemet i mange år) Og nå har jeg sterke smerter i underlivet,...som om det er sterke mens smerter.... har mistet mensen gjorde jeg for lenge siden. ...(værtfall regelmessig) kan blø i 2 dager så blø igjen 1 dag etter 14 dager.... har adri hatt menssmerter , men begynner å tro det er noe annet.Klør litt og litt rar når jeg tisser...ikke direkte svie heller..kan det være kjønnsykdom? Føler meg helt nedbruttt og er så fryktelig sliten....av ingenting....sover hele dagen ,klarer ikke møte dagen. får vondt i magen når jeg spiser, og om jeg klarer å spise bare litt blir jeg kjempe trøtt å må legge meg... Er gift , 2 barn...og jeg og mannen min har hatt det tøft opp gjennom årene MEn er litt mer stabilt nå ...han har vært utro flere ganger . Men jeg har valgt å ikke gi opp...Har troen på forholdet vårt. det går mye bedre nå, og begynner å stole på han igjen. Etter jeg åpnet butikken har jeg slitt en del med angst om kveldene, og det er nok derfor jeg ikke får sove....' Har utsatt mange gjøremåk med regnskapsføreren i lang tid , fordi jeg stadig er for trøtt...eller orker ikke gjøre noe. Værsåsnill å svar meg , jeg orker ikke snakke med NOEN om dette.....Hjertelig tusen takk på forhånd:) PS! jeg er ikke gravid, har tatt test

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298795-er-helt-uslitt-bare-sover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...