Gå til innhold

Hva kan man pynte på badet med?

Anbefalte innlegg

Har et litt stusselig bad (skal pusse opp om et års tid). Tenkte å friske det opp litt, og kjøpte svarte håndkler i går. Det ble veldig fint, men fremdeles kunne jeg tenke meg litt mer pynt. Jeg ser at andre har keramittfigurer osv på badet, hvor får man kjøpt sånt? Badet er beigeaktig med hvit innredning. Noen som har gode tips til hva jeg kan gjøre for å fikse opp litt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298829-hva-kan-man-pynte-p%C3%A5-badet-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

punky brewster

Mitt bad har jeg frisket opp for et par år siden med alt stæsj i limegrønn og turkis. Hånduker, lysestaker, lys, fine flasker med badeskum,såper.

Selv ville jeg ikke ha kjøpt inn pyntegjenstander, heller bruksting som kan stå til pynt og nåtr man blir lei så bruker man det opp, dessuten er jeg ikke så glad i å flytte på ting når det skal vaskes, så det gjelder i hele huset:)

Gjest litt limegrønn av meg :-)

Her er det vel bare fantasien som setter grenser. Figurene du nevner er jeg litt usikker på, men det selges vel figurer stort sett over alt. Kan jo nevne litt hvordan jeg har det pr.dagsdato. I vinduet mitt har jeg 2 sorte lysestaker med limegrønne kubbe lys, så har jeg en sånn flaske med duft og pinner oppi. På den ene siden av vasken har jeg noen pynte flasker med såpe, sånn man får kjøpt på forskjellige badeforretninger, på den andre siden av vasken har jeg brettet sammen et hvitt håndkle og lagt litt pynte såper oppå, de skifter jeg ut sånn innimellom. Og tilpasser fargen etter sesongen. Så har jeg satt 3 limegrønne telys på ytterhjørnet på begge sider. I hyllen under det ene overskapet har jeg satt noen parfymeglass som går som en vinkel, og på andre hyllen står noen hårprodukter. Så har jeg en kunstig grønn plante i hjørnet inntil dusjen.. :-p (dårlig på å holde liv i ekte planter) :-)

Har et håndkle stativ i stål, der har jeg ett limegrønt håndkle, og ett grått eller hvitt håndkle. Sånn er badet mitt for tiden.. Inntil jeg skifter ut litt igjen :-)

Jeg har masse lys på mitt bad, store kubbelys, t-lys holdere stående rundt badekar kanten.

Jeg har en lys krone over badekaret! :0)

Så har jeg dilla på bade ender..Så det er en liten utstilling på toppen an skapet!

Jeg har også et lys bilde, det er veldig fint.

Et gammelt ostehus rommer nå småstein og t-lys.

Jeg har et smykkeskrin i glass stående ved vasken, ved siden av neglebørsten som er en liten katt! ;0)

Jeg burde holde meg unna her... hehe, jeg har en fin sånn greie på veggen som jeg kan legge inn to doruller i :) Og bortsett fra det så er det ikke annet enn alt det stæsjet vi trenger til hud og hår som står på benken og i hyllene.

Jeg har ikke engang gardiner for tiden. Men der lurer jeg på om jeg skal kjøpe litt spesielle gardiner. Når jeg ser på 1-2-3 oppussing så bruker de endel slike dingeldangel i vinduene. Sånt kunne jeg hatt, noe plastgreier kanskje, bevegelig?

ja, skyt meg ;) hehe

Jeg burde holde meg unna her... hehe, jeg har en fin sånn greie på veggen som jeg kan legge inn to doruller i :) Og bortsett fra det så er det ikke annet enn alt det stæsjet vi trenger til hud og hår som står på benken og i hyllene.

Jeg har ikke engang gardiner for tiden. Men der lurer jeg på om jeg skal kjøpe litt spesielle gardiner. Når jeg ser på 1-2-3 oppussing så bruker de endel slike dingeldangel i vinduene. Sånt kunne jeg hatt, noe plastgreier kanskje, bevegelig?

ja, skyt meg ;) hehe

Hørtes da helt forferdelig ut med noe plastdingeldangel i vinduene?? Jeg har sånt bad jeg også, strippet for det meste, derfor jeg trenger litt tips :-) Men vindu her jeg ikke på det badet da :-)

Annonse

Hørtes da helt forferdelig ut med noe plastdingeldangel i vinduene?? Jeg har sånt bad jeg også, strippet for det meste, derfor jeg trenger litt tips :-) Men vindu her jeg ikke på det badet da :-)

Da kan du kanskje pynte opp med slike speilfliser så det ser ut som vindu? Så koselig atte :)

Det dingeldangelet var bare noe jeg kom på i farten. Håper du får noen gode tips hehe ;)

Gjest Angela26

Jeg har pyntet begge badene med planter og kubelys.

Badet nede, har en litt fargerik stil, teppe i roedt og noe brunt. Brune haandduker.

Badet oppe er i mye blaatt og hvitt. Har noe pynt i blaalig farge, som telysholdere. Haandduker i samme stil.

ja, skyt meg ;) hehe

''Sånt kunne jeg hatt, noe plastgreier kanskje, bevegelig? ''

Tips: heng opp en vibrator! ;D *hehe*

Annonse

ja, skyt meg ;) hehe

Vet hva du mener med de plast greiene, er faktisk litt fint. Man får inn mye lys hvertfall! :0)

Jeg har nettopp byttet ut persiennene mine med et liftgardin.

Deilig å få inn naturlig lys.Så ligger jeg der i badet og ser ut i skogen.. ;0)

Vet hva du mener med de plast greiene, er faktisk litt fint. Man får inn mye lys hvertfall! :0)

Jeg har nettopp byttet ut persiennene mine med et liftgardin.

Deilig å få inn naturlig lys.Så ligger jeg der i badet og ser ut i skogen.. ;0)

Så deiligmed lave vinduer da. Natur er behagelig å se på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...