Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 pekkaline skrev (På 7.2.2008 den 16.42): nå ja, det hadde vel hatt sin sjarm det også da haha Er veldig koslig for små fugler setter seg på karmen, så sitter de der i titter inn! Det er veldig behaglig å se på! :0) Måtte bare skryte litt.. ;0) 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Kubbelys og planter. Sukkulenter passer godt på ett bad, velger du en ahloe type, kan den jo med hell brukes i skjønnhetspleien i tillegg. Lykke til. Personlig ville jeg holdt meg unna annet dilldall, men det er meg da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 mora2 skrev (På 7.2.2008 den 16.53): Er veldig koslig for små fugler setter seg på karmen, så sitter de der i titter inn! Det er veldig behaglig å se på! :0) Måtte bare skryte litt.. ;0) Jeg forstår det ja Jeg står i dusjen og ser ut, helt til det dogger igjen hehe Jeg har mye natur rundt meg jeg også. SÅ! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 pekkaline skrev (På 7.2.2008 den 21.53): Jeg forstår det ja Jeg står i dusjen og ser ut, helt til det dogger igjen hehe Jeg har mye natur rundt meg jeg også. SÅ! Hi,hi! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det viktigste for meg er at badet er rent og ryddig, selv om vi eh.. ofte har det litt rotete selv. Jeg synes det er pent hos de som kjører litt stil. Altså har ting som går i samme farver, som såpeflaske, tannglass, håndduker osv. Jeg har også sett noen som har skikkelig lekre håndkleklyper. En frisk duft på badet er også innbydende, og at det er varmt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.