Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en følelse..Ubeskrivlig egentlig :0)

Men tro det eller ei, jeg så det på magen..Da jeg var 6 uker på vei, kunne min vennine se det..Vi skulle på fest, og jeg måtte suge magen inn..Og drikke vann av øla ;0)

(nå skal det sies at jeg har "innovermage" til vanlig)

Merklige greier..

Jeg ble, med alle mine 3, veldig trett omtrent 1 ukes tid etter befruktningen.

Noen dager før forventet mens ble brystene ømme. Jeg fikk også en slik skikkelig følelse av at mensen snart skulle komme. Sterkere enn til vanlig.

Så kom den positive testen :)

Jeg ble, med alle mine 3, veldig trett omtrent 1 ukes tid etter befruktningen.

Noen dager før forventet mens ble brystene ømme. Jeg fikk også en slik skikkelig følelse av at mensen snart skulle komme. Sterkere enn til vanlig.

Så kom den positive testen :)

Tusen takk for svar :-)

Men håper jo så veldig at det skal "gå veien", så her letes det etter symptomer :-)

Skal smøre meg med tålmodighet, og vente noen dager før jeg event tester. Er så innmari trøtt, men det kan jo skyldes lite søvn.... Hmmm..tør ikke helt å håpe.....

Tusen takk for svar :-)

Men håper jo så veldig at det skal "gå veien", så her letes det etter symptomer :-)

Skal smøre meg med tålmodighet, og vente noen dager før jeg event tester. Er så innmari trøtt, men det kan jo skyldes lite søvn.... Hmmm..tør ikke helt å håpe.....

Jeg kjenner meg igjen, ja. Var slik med både førstemann og sistemann. (2. mann visste jeg ikke at var på vei før ganske langt ut i...)

Man venter og venter, kjenner etter og håper så det står etter. Veldig spennende da når mensen nærmer seg :)

Skal krysse fingrene for deg, jeg :)

Annonse

Gjest Aimabel

Jeg tok testen noen dager etter ventet mens, om kvelden og fikk se at det var en lyserød strek. Den natten fikk jeg kjempevondt i magen. Jeg hadde litt ubehag noen netter senere, men så tok det vel et par uker før jeg begynte å føle meg litt uggen. Ellers har jeg merket svært lite annet enn trøtthet, noe strekk i lysken men det kommer først lengre uti..

Gjest Aimabel

Hadde en følelse..Ubeskrivlig egentlig :0)

Men tro det eller ei, jeg så det på magen..Da jeg var 6 uker på vei, kunne min vennine se det..Vi skulle på fest, og jeg måtte suge magen inn..Og drikke vann av øla ;0)

(nå skal det sies at jeg har "innovermage" til vanlig)

Merklige greier..

Er det mulig da?! Jeg har vel først nå, fire månder på vei begynt å ane noe mage :-)

Er det mulig da?! Jeg har vel først nå, fire månder på vei begynt å ane noe mage :-)

Er jo så moro når magen blir skikkelig stor! :0)

Jeg følte meg bare "halv feit" de første mnd, men når magen stod skikkelig ut, da var jeg som en dronning!

Kjempe sprøtt at jeg fikk mage så tidlig, men sikkert fordi jeg er så tynn.Merklige greier!Vanskelig å skjule var det hvertfall!

Lykke til videre, og nyt tiden! :0)

Annonse

Jeg kjenner meg igjen, ja. Var slik med både førstemann og sistemann. (2. mann visste jeg ikke at var på vei før ganske langt ut i...)

Man venter og venter, kjenner etter og håper så det står etter. Veldig spennende da når mensen nærmer seg :)

Skal krysse fingrene for deg, jeg :)

Tusen, tusen takk, Jubalong70 :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...