Gå til innhold

For trang for analsex

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79

Jeg en jente på 25 år som aldri hadde prøvd analsex før, men har egentlig alltid vært litt nysgjerrig på det.Da meg og kjæresten skulle prøve det derimot, var det rett og slett helt umulig. Vi brukte både kondom og glidemiddel, men han fikk den rett og slett ikke inn. Han kom ikke lengre inn enn 1-2 cm før han måtte gi opp. Penis bøyde seg og jeg måtte dessuten stoppe ham fordi det var for vondt. Etter denne episoden har jeg vanskelig for å tro at jeg vil kunne gjennomføre analsex ordentlig noen gang. Jeg har også vanskelig for å tro at dette skal være så utrolig enkelt for alle andre? Er analsex litt oppskrytt eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298857-for-trang-for-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Personlig synes jeg nok analsex er litt oppskrytt ja, selvom det kan være OK også. Har opplevd flere sider ved det.

Det viktige er uansett at du klarer å slappe av. Så fort du begynner å spenne deg, bli nervøs eller får litt prestasjonsangst, kan det være klin umulig å få det til. Og hvis ikke mannen er ytterst forsiktig kan det gjøre vanvittig vondt også.

Hvis du gjerne vil prøve, gjør et nytt forsøk, men bruk lang tid så det ikke blir vondt for deg.

Han bør vel bruke en finger først og du må selvfølgelig være skikkelig tent. Han kan bruke både en og to fingre en stund og vide deg litt ut på den måten før han prøver med penis.

Han skal ikke presse steinhardt, men du skal presse litt mot som om du skal drite. Jo, det er helt sant! :o)

Cookiemonster

Hvis dere bare forsøkte å stikke inn pikken uten forberedelse, så skjønner jeg godt at dere ikke fikk det til. Når har jeg hatt analsex med en god del kvinner, men det var egentlig bare en av dem som var i stand til å ta en pikk der uten oppvarming. Dette var nok fordi hun likte at det presset og sprengte på i større grad enn de fleste vil foretrekke.

Når du (og han) er uerfaren, så må dere bruke lang tid på forspill og forberedelser. Sett gjerne av et par timer, og ikke ha som mål at dere MÅ få det til med pikk i rumpe og hele pakka de første gangene. Ha det heller gøy, oppdag denne delen av kroppen, og se hvordan det går. Øvelse gjør mester.

Annonse

Gjest gikk glipp av det

Han bør vel bruke en finger først og du må selvfølgelig være skikkelig tent. Han kan bruke både en og to fingre en stund og vide deg litt ut på den måten før han prøver med penis.

Han skal ikke presse steinhardt, men du skal presse litt mot som om du skal drite. Jo, det er helt sant! :o)

Har du prøvd analsex? Hørtes litt merkelig ut med det derre mot-presset...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...