Gjest Just one wish Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 hei. jeg er ei jente som kanskje har sf.. d er d folk sier, men jeg klarer ikke å tro på det! hvor ille må man ha d for å ha anorexia? jeg spiser ikke så mye, men jeg er ikke tynn. jeg er nok ikke overvektig, men heller ikke tynn. når folk sier det motsatte er d fordi de prøver å oppmuntre meg. mitt høyeste ønske er å være tynn - tynn, tynn, tynn.. jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn hvordan jeg skal bli det! tenker på hva jeg har spist, hva jeg "kan" spise osv. hele tiden.. bare jeg spiser bittelitt føles det som jeg legger på meg 100kg. hva er det med meg egentlig?? Orker snart ikke mer. samtidig kan jeg ikke gi opp å slanke meg...da blir jeg jo ikke tynn! selv om jeg innimellom får veldig lyst til å slutte med dette. men jeg vet det aldri kunne gå! det er akkurat som et udyr fanger meg hvis jeg spiser, jeg får helt panikk og føler at jeg synker og synker ned mot en avgrunn. blir redd! vet det høres sykt ut...... tidligere brukte jeg å kaste opp maten, men har klart å legge den perioden bak meg. blir helt dårlig når jeg tenker på den!! ingen fortjener å ha det sånn, håper alle dere som sliter med det samme kommer dere ut av det! beklager så mye om dette var mye klaging...... er bare litt fortvilet nå ikveld:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29887-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Kjære just one wish Flott at du har klart å "legge vekk oppkast-perioder"Det er klart ut i fra det du skriver at du sliter når det gjelder ditt forhold til mat, kropp og vekt. Dersom du ikke har en fagperson som kan hjelpe deg ut av dette vil jeg anbefale deg at du tar kontakt så raskt som mulig. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29887-redd/#findComment-119576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.