Gå til innhold

Taus under sex, får klage

Anbefalte innlegg

Gjest taus dame

Jeg er samboer og har hatt samme partner i 12 år. Det har aldri vært noet problem tidliggere men samboer er blitt veldig opmerksom på at jeg ikke sier noe når vi har sex.Noen ganger stopper han helt og legger seg for og sove.Det går in på meg for jeg synes det ikke betyr noe og lurer på hvorfor det betyr så mye for han

Jeg har forsøkt og spørre han ut og svarene gjør at jeg er redd for og bli sammenlignet med eksen han var gift med. Vi er nesten 40 begge to også , noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298892-taus-under-sex-f%C3%A5r-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skjønner ham veldig godt

Det kan være noe så "enkelt" som at han nå er "gått lei" av tausheten din.

Jeg vet at slikt som taus sex kan være noe frustrerende.

En gang jeg var veldig ung så hadde jeg en partner som ikke sukket en gang under sexakten, fremdeles en dag i dag når jeg er godt voksen selv så synes jeg dette var rart. Og tomt.

Min partner i dag er heller ikke av den "bråkete typen" . Han stønner når han kommer og vi kan "prate" under sexakten. Men jeg savner å høre pene ting om meg, hvor deilig det er osv.

Så en helt stum partner er faktisk ganske frustrerende.

Hva med å løsne litt på slipset og tørre å stønne litt, lage litt lyd, si noe pent til ham?

Det er da ingen grunn til at du skal være noe lik noen av hans tidligere partnere av den grunn.............

Jeg er ei bråkebøtte av verste sort og synes det er noe som mangler om partneren ikke sier noe som helst eller ikke lager lyder i det hele tatt. Hvordan skal jeg vite at han har det godt om han ikke gir noe som helst verbalt uttrykk for det? Min kjære påstår at han ikke trenger lage lyder for jeg bråker for to... ;o) Den mest opphissende lyden jeg vet er forøvrig lyden av hans opphissede pust...

Skjønner mannen din godt jeg. Hvorfor ikke løsne litt og lage litt lyd da?

Gjest ikke rart han blir lei

Noe av det verste jeg kan tenke meg er å ikke få respons på det jeg gjør. Jeg har hatt et forhold der han aldri fortalte om det var godt det jeg gjorde, og ikke fikk jeg noen smigrende ord om kroppen min heller.

Det ble jeg lei og kunne ikke leve med.

Han er nok bare veldig lei av å lure på om du liker det han gjør eller ei. Seksuelle komplimanger er fryktelig viktig og kanskje enda viktigere når vi blir eldre og trenger mer inspirasjon.

Annonse

Gjest må vite litt hvor den andre er

Det kan være noe så "enkelt" som at han nå er "gått lei" av tausheten din.

Jeg vet at slikt som taus sex kan være noe frustrerende.

En gang jeg var veldig ung så hadde jeg en partner som ikke sukket en gang under sexakten, fremdeles en dag i dag når jeg er godt voksen selv så synes jeg dette var rart. Og tomt.

Min partner i dag er heller ikke av den "bråkete typen" . Han stønner når han kommer og vi kan "prate" under sexakten. Men jeg savner å høre pene ting om meg, hvor deilig det er osv.

Så en helt stum partner er faktisk ganske frustrerende.

Hva med å løsne litt på slipset og tørre å stønne litt, lage litt lyd, si noe pent til ham?

Det er da ingen grunn til at du skal være noe lik noen av hans tidligere partnere av den grunn.............

''En gang jeg var veldig ung så hadde jeg en partner som ikke sukket en gang under sexakten'' Det har jeg også opplevd. En mann som ikke stønnet eller sukket eller noenting, så jeg ante faktisk ikke om det hadde gått for ham eller ikke. Det var frustrerende og leit.

Men hvis han ikke får respons av deg så virker jo dette drepende kjedelig. Ikke godt å vite for han om du liker det han gjør med deg eller ikke. Du får lese svarene nedover her.

Men en annen ting jeg reagerte på, er du fortsatt redd for at han skal sammenligne deg med eksen sin etter hele 12 år sammen??

Gjest Gurojenta

Jeg må støtte de andre her. Man trenger noe respons på at det man gjør er godt for den andre, ellers kan man jo bli helt gal. Så forholder du deg helt taus, kan jeg forstå at dette oppleves frustrerende for han. Det trenger jo ikke være store reaksjonene du gir, men vis at du liker det, det synes jeg er det minste.

Taushet er ikke gull i en slik stund. Når man nyter hverandre, er det en klar fordel å få noen bekreftelser på at partneren liker aktiviteten. Ikke èn eneste gang har det vært stille hos oss. Mannen min lukker alltid vinduet, slik at jeg ikke skal risikere å vekke ungene i nabolaget ;I

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202467087' post='3800771]

Taushet er ikke gull i en slik stund. Når man nyter hverandre, er det en klar fordel å få noen bekreftelser på at partneren liker aktiviteten. Ikke èn eneste gang har det vært stille hos oss. Mannen min lukker alltid vinduet, slik at jeg ikke skal risikere å vekke ungene i nabolaget ;I

''Mannen min lukker alltid vinduet, slik at jeg ikke skal risikere å vekke ungene i nabolaget ;I''

*Ler godt* Vi (les: jeg) har nok underholdt leieboerne fra tid til annen vi også.... ;o)

''Mannen min lukker alltid vinduet, slik at jeg ikke skal risikere å vekke ungene i nabolaget ;I''

*Ler godt* Vi (les: jeg) har nok underholdt leieboerne fra tid til annen vi også.... ;o)

Husker at søstra til mannen fortalte at hun fikk klage fra ungene sine "fordi hun bråket så gæli om natta" (ungene var 7 og 9). "Dokker bråke hele dagen lang, så da må'a mamma få bråk litt om natta!", svarte hun. Hehe, det ble godtatt ;o)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202467087' post='3800771]

Hehe... det gjør sambisen min og ;)

Hva mener du med taus? At du ikke lager lyder heller? Eller mener du dirtytalk? Hadde blitt frustrert selv hadde mannen min vært helt stille under akten, hvordan kan jeg da vite at han synes det er deilig?

Kan hende han lurer på om du liker det i det hele tatt, eller om du bare gjør det fordi han vil... Ingenting er mer sårende enn å få "sympatisex". Det blir liksom litt sånn "gjør det du må og bli fort ferdig". Man liker da å føle seg tiltrekkende, deilig, elsket og at partneren virkelig har lyst på deg når man har sex. Hvis partneren min hadde vært helt tyst hadde jeg ikke villet jeg heller..

Jeg er ei bråkebøtte av verste sort og synes det er noe som mangler om partneren ikke sier noe som helst eller ikke lager lyder i det hele tatt. Hvordan skal jeg vite at han har det godt om han ikke gir noe som helst verbalt uttrykk for det? Min kjære påstår at han ikke trenger lage lyder for jeg bråker for to... ;o) Den mest opphissende lyden jeg vet er forøvrig lyden av hans opphissede pust...

Skjønner mannen din godt jeg. Hvorfor ikke løsne litt og lage litt lyd da?

Skriver under på den.. :) Ingenting er som pusten ved øret. :)

Hehe... det gjør sambisen min og ;)

Det er heftig innimellom, særlig i.o.m. at mannen jobber borte på ukesvis. Når han endelig kommer hjem, er vi som nyforelskede, hehe! Soveromsvinduet er kun lukket i ekstremt uvær, og ved sex. Min noe frittalende nabo hadde kommentert det en dag. "Æ så at vinduet va lukka i går kveld ja, æ skjønne jo koffor". Mannen min, som til vanlig har snakketøyet i orden, visste ikke hverken hva han skulle si, eller hvor han skulle feste blikket... ;o)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202468198' post='3800786]

Det er heftig innimellom, særlig i.o.m. at mannen jobber borte på ukesvis. Når han endelig kommer hjem, er vi som nyforelskede, hehe! Soveromsvinduet er kun lukket i ekstremt uvær, og ved sex. Min noe frittalende nabo hadde kommentert det en dag. "Æ så at vinduet va lukka i går kveld ja, æ skjønne jo koffor". Mannen min, som til vanlig har snakketøyet i orden, visste ikke hverken hva han skulle si, eller hvor han skulle feste blikket... ;o)

*Brøler av latter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...