Gå til innhold

Har han noe å skjule eller er jeg for mistenksom?+

Anbefalte innlegg

Bor sammen med en fantastisk mann. Alle syntes det. Foreldre, venner og spesielt venninder. Her ligger problemet, han har fler venninder enn meg;-) Lunsjer og telefoner, og de fleste vet jeg hvem er, men....jeg får små drypp av at noe er galt med jevne mellomrom. Eller ikke akkurat galt, men at det er noe han skjuler. Her om kvelden satt vi begge på hans pc. Det dukket opp et jente-navn som pålogget hans msn. Hun er i mine øyne(eller jeg er blitt fortalt for en tid tilbake) ei som trenger litt oppmuntring, men er helt ufarlig.... Han tenker seg om å logger seg dermed av hele msn. Jeg spør hvorfor, han logger seg på igjen, men ser bare uforstående på meg. Mobilen er under konstant overvåking. Han får meldinger sent på kveldstid, og disse er slettet i løpet av neste dag. Jeg har vært inne et par ganger å sjekket. (Vi har blitt enige om at vi kan sjekke hverandres mobil..) Sendte meldinger er også slettet, det ligger bare diverse gammelt der. At han i disse meldingene planlegger hva han, og hans single kamerat skal ha på at treningstøy på trenings-studio samme kveld, er ....tja... Også nå mitt siste drypp denne måneden:-) Han sa at jeg måtte regne med at han fikk blomster fra en tidligere beundrerinne på fødselsdagen. Dette sier han da mens min familie er tilstede, og det kommer masse blomster hjem til oss på døren. Dette er ei beundrerinne som han ble kjent med i våres, men som han iflg. han ikke har hatt kontakt med siden sommerferien...altså en meget kort periode. Er jeg hysterisk, og er dette for små-plukk å regne?? Har han noe å skjule?? Vi har begge vært gift før, og har barn i ten-årene. Et fantastisk sex-liv, det må jeg legge til, og hadde det ikke vært for alle disse små dryppene hele tiden, så hadde vi hatt det utmerket. Er jeg fullstendig urimelig??? Kan jeg reagere på dette??

Fortsetter under...

Morning Glory

Har du pratet med ham om dette? Min erfaring er at de fleste bekymringer ikke er annet enn bekymringer. Tillit er viktig i et forhold. Dersom han er en utadvendt person som mange kvinner finner attraktiv, må du nok regne med at det er noen beundrere der ute. De er ikke skadelige så lenge han ikke gir dem forhåpninger som er uforenlige med deres forhold.

• 4 uker senere...
Gjest Silje_MB

hei!

jeg ville bare si at du må stole på magefølelsen din i en slik situasjon. jeg har opplevd at samboer var utro, men jeg fortrengte det lenge selv om jeg visste det.. og det var nettopp slike små drypp som til slut fikk meg til å sjekke litt mer nøye.. mange telefonsamtaler, og mange andre små ting førte til at jeg visste svaret lenge før jeg fant det.

jeg sier ikke at mannen din er utro, men jeg sier at du kan stole på innstinktet ditt i en slik situasjon.. om du føler han sklir vekk, eller endrer seg.. bruk litt tid på å finne det ut.. da slipper du å uroe deg mer ihvertfall..

lykke til.. håper du ikke finner noe galt!!

hei!

jeg ville bare si at du må stole på magefølelsen din i en slik situasjon. jeg har opplevd at samboer var utro, men jeg fortrengte det lenge selv om jeg visste det.. og det var nettopp slike små drypp som til slut fikk meg til å sjekke litt mer nøye.. mange telefonsamtaler, og mange andre små ting førte til at jeg visste svaret lenge før jeg fant det.

jeg sier ikke at mannen din er utro, men jeg sier at du kan stole på innstinktet ditt i en slik situasjon.. om du føler han sklir vekk, eller endrer seg.. bruk litt tid på å finne det ut.. da slipper du å uroe deg mer ihvertfall..

lykke til.. håper du ikke finner noe galt!!

Takk for konstruktivt og ærlig svar. Nå har det gått et par uker siden vi hadde en alvorlig prat. Og, ja, jeg har vurdert om han bare snakket meg etter munnen, men han har faktisk forbedret seg kraftig.

Om han hadde et eller annet på gang eller ikke, vet jeg ikke 100%, men nå blir iallefall alle sene meldinger lest opp. og han er mer oppmerksom på hvordan ting kan oppfattes av meg.

Mage-følelsen min har sluppet betydelig, men heeeeelt borte er den vel ikke ennå. Jeg heller til forklaringen at enkelte partnere (damer el.menn) har større behov for frihet enn andre,han er definitivt en av dem. Jeg har bestemt meg for å ta tiden til hjelp uten å være blåøyd:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...