Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Angrende kvinne

Jeg er en kvinne på 36 år. Jeg og samboer gjennom 12 år flytta fra hverandre for 4 mnd. siden. Sist helg traff jeg en mann, som jeg ble med hjem.(lå ikke med han) Han var veldig oppmerksom dagen etterpå. Pressenterte meg til og med for barna sine. Jeg har ennå ikke kommet helt over eksen. Tenker fremdeles på det vi hadde sammen, selv om vi hadde store problemer i samlivet vårt.

Har tenkt på denne nye mannen hele uken, og har vell funnet ut att det siste jeg trenger er en ny mann i mitt liv. Han ringte meg i kveld, og sa att han skulle ha invitert meg på middag en kveld. Hvordan kan jeg ordlegge meg på en fin måte for å kutte ut dette. Bør jeg bli med på middag og si det til han da? Hjelp....

Skulle vell aldri blitt med han hjem, men det var deilig å kjenne på følelsen att noen syns om meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298950-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp

Det beste som finnes er å bli "sett"av andre! Bli med på middag og kos deg! Du setter dine grenser og hold på dem! blir så hyggelig at du sikkert vil treffe ham igjen! Relasjoner mellom kvinner og menn er hyggelige men finn din grense for hva du vil nå.Vær ærlig og real.Enten funker det eller så får du en fin opplevelse.

hei! Hvis du klarer å kjenne etter så vet du hva du skal gjøre. Du har jo på en måte sagt det alt. Jeg synes ikke du skal presse deg. Litt vanskeliger blir det hvis motivene dine er litt blanda. dvs hvis du ikke er helt sikker på hva du vil. Hvis du er sikker på at du ikke vil møte han, så kan du si det til han på en veldig fin måte... i tlf. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...