Gjest Flounder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vanskelig å forklare dette, men kjæresten min sier at når vi har sex føles det bare godt å være inne i meg i 5 minutter, og så føler han ikke så mye mer. Er akkurat som om han ikke "treffer" noe inni meg som gjør det godt kontinuerlig. Hjelper ikke å skifte stilling. Han har opplevd dette med 1 person før, men har hatt sex med nærmere 15 stk. Mine eks'er, derimot, hadde tydligvis ikke dette problemet, da de sa i klare ordlag at det var veldig digg å ha sex med meg. Jeg har bare hatt sex med 10 stykker i mitt liv og er 27 år. Dette går på selvtilliten løs for meg, og veldig ut over sexlivet vårt. Er vanskelig å finne litteratur om dette, så problemet er kanskje ikke så veldig vanlig...? Bør vi gå til noe rådgiving eller er det ikke noe å gjøre med dette fordi vi ikke passer sammen sexuellt rett og slett? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298951-manglende-f%C3%B8lsomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.