Gjest Flounder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vanskelig å forklare dette, men kjæresten min sier at når vi har sex føles det bare godt å være inne i meg i 5 minutter, og så føler han ikke så mye mer. Er akkurat som om han ikke "treffer" noe inni meg som gjør det godt kontinuerlig. Hjelper ikke å skifte stilling, eller at jeg klemmer/strammer sammen musklene der nede. Han har opplevd dette med 1 person før, men har hatt sex med nærmere 15 stk. Mine eks'er, derimot, hadde tydligvis ikke dette problemet, da de sa i klare ordlag at det var veldig digg å ha sex med meg. Jeg har bare hatt sex med 10 stykker i mitt liv og er 27 år. Dette går på selvtilliten løs for meg, og veldig ut over sexlivet vårt. Er vanskelig å finne litteratur om dette, så problemet er kanskje ikke så veldig vanlig...? Bør vi gå til noe rådgiving eller er det ikke noe å gjøre med dette fordi vi ikke passer sammen sexuellt rett og slett? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298952-manglende-f%C3%B8lsomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Slapp helt av. Dette kan sannsynligvis ordnes ved at han legger om onanimønsteret. Mulig han til nå har hatt et onanimønster som er svært hardhent. Vårt onanimønster tar vi svært ofte med over i parsexen, slik at når han ikke kjenner noe motstand og friksjon under samleiet, er det noe han vil oppleve sammen med de aller fleste kvinner. De første 5 minuttene er det mulig du er såpass tørr og derfor kjennes trangere i tillegg til at spenningsnivået er svært høyt når samleiet starter. Mulig han har hatt et svært høyt spenningsnivå sammen med de fleste andre elskerinnene han har hatt. Det er vanlig at det er slik når forholdet er helt nytt og forelskelsen er på topp. Men det pleier å gi seg etter som vi blir trygge på hverandre og forelskelsen går over i dypere følelser. Derfor - få ham til å jobbe for å endre og avlære onanimønsteret. Det gjør han raskest ved å skifte hand, når han onanerer og at han deretter lager et stadig løsere grep, for å ende opp med å bruke rikelig med glidemiddel i handa, slik at den ligner svært på en skjede. En slik avlæring av for kraftige onanimønstre og innlæring av nye kan ta måneder. Det er viktig at han ikke gir opp og at du ikke mister selvtilliten som elskerinne! Det har du neppe noen grunn til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298952-manglende-f%C3%B8lsomhet/#findComment-2418450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.