Gå til innhold

Håpløst forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert over egne følelser

Jeg har kommet i den håpløse situasjonen å bli dønn forelsket i en kollega! Han er, som meg gift, og det er utelukket å skulle innlede noe forhold!

Men, hva i huleste skal jeg gjøre for å klare å få denne mannen ut av hodet mitt???!!??

Han er bare alt jeg ønsker meg jo.... Denne forelskelsen startet andre dagen jeg så ham på jobb, for to år siden..

Huff... Måtte bare blåse ut et sted, for jeg går snart i stykker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298994-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flere i samme båt

Hei.

2 år?! Vil bare si at jeg kjenner meg så godt igjen. Men for meg har det vart 2 md. Har noe å se fram til da skjønner jeg, for han sitter ganske så fast. Nei, hva kan vi gjøre? Håpe på at det snart skal gå over kanskje? Uff, ingen hjelp fra meg, men kan jo kanskje være godt å vite at det er

Gjest frustrert over egne føleleser

Hei.

2 år?! Vil bare si at jeg kjenner meg så godt igjen. Men for meg har det vart 2 md. Har noe å se fram til da skjønner jeg, for han sitter ganske så fast. Nei, hva kan vi gjøre? Håpe på at det snart skal gå over kanskje? Uff, ingen hjelp fra meg, men kan jo kanskje være godt å vite at det er

Ja, to år... snart... Det er bare så fryktelig vondt, å føle på at han er den store kjærligheten, når han ikke kan nåes...

Det er nok lett for mange å si til meg nå at " Bevare meg vel, det er da bare å glemme ham, ta vekk forelskelsen osv".. Men det er i hvertfall EN ting man ikke kan styre her i livet, enten man vil eller ikke.. og det er følelsene.. De blir nemlig styrt av helt andre ting enn viljen :o(

Kåre Kruttlapp

Ja, to år... snart... Det er bare så fryktelig vondt, å føle på at han er den store kjærligheten, når han ikke kan nåes...

Det er nok lett for mange å si til meg nå at " Bevare meg vel, det er da bare å glemme ham, ta vekk forelskelsen osv".. Men det er i hvertfall EN ting man ikke kan styre her i livet, enten man vil eller ikke.. og det er følelsene.. De blir nemlig styrt av helt andre ting enn viljen :o(

Forelskelse er sååååååå deilig! Men så tåpelig også! Hemningsløs og forstyrrende fra det vanlige liv. Det som er så jævelig når den kommer så er man som regel bundet til en annen. Heldig er den som treffer med "amors" piler uten å såre noen andre! Hmm!

Gjest flere i samme båt

Hei igjen.

Er han også forelsket i deg? Eller er det enveiskjøring?

Det jeg vet om han "min" er at det skjedde noe mellom oss, og det er en del flørting fra hans side når vi treffes, men egentlig er det jo ganske så håpløst.....

Og barn på begge sider er det jo også.

Ja, ja. Det har kanskje lettet litt på trykket, bare å få skrevet det ned?

Mange hilsener i fra

Annonse

Gjest frustrert over egne følelser

Hei igjen.

Er han også forelsket i deg? Eller er det enveiskjøring?

Det jeg vet om han "min" er at det skjedde noe mellom oss, og det er en del flørting fra hans side når vi treffes, men egentlig er det jo ganske så håpløst.....

Og barn på begge sider er det jo også.

Ja, ja. Det har kanskje lettet litt på trykket, bare å få skrevet det ned?

Mange hilsener i fra

Ja... her er det gjensidige følelser... og vi har snakket om de også.. han ønsker ikke å forlate kona si, og vil ikke bidra til at jeg "blir tatt med buksene nede" (jeg er i et ulykkelig ekteskap), og jeg ønsker ikke å være en elskerinne... gi meg hen til en mann jeg vet ikke vil bli min.

Derfor blir det ingen videre utvikling her.. dessverre.. Han surrer i hodet mitt hele tiden og er bare den mannen jeg vil ha!

I tillegg til alt annet håpløst her, er aldersforskjellen på hele 20 år! Trodde aldri jeg skulle bli hodestups forelsket i en "gammel mann", som har barn på samme alder som meg selv.., og barnebarn på alder med mine barn...

-men som jeg skrev tidligere her... Følelser styres av helt andre ting enn vilje!!

Om det er bedre å skrive om det??!? Tjaaaneeeii.... Jeg vet ikke... er like håpløst forelsket..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...