Gå til innhold

Han får det ikke til

Anbefalte innlegg

Jeg vil gå så langt som å si at sex er det mest grunnleggende i ett forhold.

Er det mulig å ha et langvarig forhold uten sex?

''Jeg vil gå så langt som å si at sex er det mest grunnleggende i ett forhold.''

Tja, det er ihvertfall et grunleggende behov hos alle mennesker.

Men det behovet kan en jo (sjøl om det ikkje er helt moralsk og politisk akseptert) få dekka hos andre.

''Er det mulig å ha et langvarig forhold uten sex?''

Det er like mulig som å leve lenge som singel uten et sexliv.

Men, begge deler er vel ikkje noe å rope hurra for!?

Fortsetter under...

''Jeg vil gå så langt som å si at sex er det mest grunnleggende i ett forhold.''

Tja, det er ihvertfall et grunleggende behov hos alle mennesker.

Men det behovet kan en jo (sjøl om det ikkje er helt moralsk og politisk akseptert) få dekka hos andre.

''Er det mulig å ha et langvarig forhold uten sex?''

Det er like mulig som å leve lenge som singel uten et sexliv.

Men, begge deler er vel ikkje noe å rope hurra for!?

Ja, du har rett i det, men jeg reagerte litt på at bagateliseringa av problemet.

Gjest Sånn må det desverre bli...

Får han det til alene? I så fall er det håp i hengende snøre. Hvis han ikke får det til alene, og legen ikke kan hjelpe ham, så kan dette bli vanskelig. Du er altfor for ung til å velge et liv i sølibat. Etter flere år med frustrasjon og halvdepresjoner kommer du til å se tilbake på livet og føle du ikke brukte mulighetene dine. Kom deg unna før det er for sent.

pike221365381158

Jeg skjønner problemstillingen din, men det jeg tenker på er om han har fått undersøkt penis av lege? Det er vel ikke så normalt at en mann på 24 ikke får penis stiv? Og det finnes jo legemidler som kan hjelpe til! Det kan også hende at det ligger noe mer bak, så jeg ville forsøkt å pratet med han om dette.

Lykke til :)

Annonse

Og sannsynligvis har han ikke disse problemene heller lenger da dette ofte er ett problem som ligger mellom ørene og ikke mellom beina. Det er ikke noe som er verre for en mann at han vet at han har ett problem, og at partneren passer på å bekrefte det med jevne mellomrom.

Han opplyste om det da vi skulle ha sex første gang, at han hadde problemer med det. Så det var ikke jeg som utløste det :-) Jeg kjeftet jo ikke på ham for det altså, men det ble ganske frustrerende i lengden at det aldri ble "stell" på ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...