Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melis21

Jeg har vært sammen med min samboer(han er 38 og jeg er 32) i snart 1 år,sexen har det vel aldri vært spesiellt futt i,han er egentlig ikke så vant til å ha hatt sex,han føler seg klønete sier han,og JA det er han også,men jeg har sagt at vi kan ta det helt easy og kose mere,uten at det skal resultere i samleie,jeg er utrolig glad i å klå og kose.

Han er vel mere sånn,at når jeg først begynner å kose med han,så er han brå klar å akten skal begynne,jeg blir jo ikke tent engang før han er ferdig,enda jeg har sagt at vi burde kose myyye mere.

Begynner å bli lei dette sexlivet vårt jeg...dvs jeg vil jo gjøre noe med det,for vi har det så fint på andre områder her i livet.

Jeg savner at jeg også kan få en orgasme noe som jeg aldri har rukket å fått med ham. Jeg har lagt frem forslag om sexleketøy,osv slik at vi evnt kan begynne med det,men han gir meg liksom ingen respons. Blir jo egentlig lei meg av alt dette også.

sukk...tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299093-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du må gjøre det klart for ham at du ikke er tent selv om han er det . Dessuten synes jeg det sier litt om typen at han ike tnker på hvordan du har det . Hvis det er sånn at han bare er uerfaren , så er det bare med å sette igang med å undervise ham i hva du synes er godt .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299093-sex/#findComment-2424361
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...