Gjest jans Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hei hva er alvorlighetsgraden av mitt resultat fra en MR undersokelse Us: Mrau, mrcc, mrkc. MR CAPUT OG TINNINGBEN 11.01.08 Upåfallende overflaterelieff og ventrikkelsystem. Ingen fokale prosesser eller ekspansiviteter påvises, spesielt ikke i bakre skallegrop. De store intrakranielle kar virker åpne. Moderat slimhinnefortykkelse i ethmoidalsinus R: NEGATIVT FUNN. MR CERVICALCOLUMNA 11.01.08 Lett skivedegenerasjon C5-C6 og C6-C7. Liten skiveprotrusjon venstre side C5-C6. Lite midtstilt prolaps C6-C7, bevart væskesjikt mellom dura og medulla. Ellers upåfallende forhold ved skiver, virvelkorpora, bueledd, spinalkanal, rotkanaler og medulla. R: LITE MIDTSTILT PROLAPS C6-C7 Med vennlig , spesialist i radiologi Norsk teleradiologisk senter jeg befinner meg i tsjekkia og har her ingen lege aa henvende meg til. kan jeg trene med denne skaden? tyngre arbeid, bygge osv jeg k reiser tilbake til norge i juni. min fastlege avviser ethvert sporsmaal, saa det er vanskelig aa vite hva jeg skal forholde meg til. haaper aa faa et brukbart svar fra deg. ¨ mvh jan sveen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299132-lite-midtstilt-prolaps-c6-c7/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.