Gå til innhold

LITE MIDTSTILT PROLAPS C6-C7

Anbefalte innlegg

hei hva er alvorlighetsgraden av mitt resultat fra en MR undersokelse Us: Mrau, mrcc, mrkc. MR CAPUT OG TINNINGBEN 11.01.08 Upåfallende overflaterelieff og ventrikkelsystem. Ingen fokale prosesser eller ekspansiviteter påvises, spesielt ikke i bakre skallegrop. De store intrakranielle kar virker åpne. Moderat slimhinnefortykkelse i ethmoidalsinus R: NEGATIVT FUNN. MR CERVICALCOLUMNA 11.01.08 Lett skivedegenerasjon C5-C6 og C6-C7. Liten skiveprotrusjon venstre side C5-C6. Lite midtstilt prolaps C6-C7, bevart væskesjikt mellom dura og medulla. Ellers upåfallende forhold ved skiver, virvelkorpora, bueledd, spinalkanal, rotkanaler og medulla. R: LITE MIDTSTILT PROLAPS C6-C7 Med vennlig , spesialist i radiologi Norsk teleradiologisk senter jeg befinner meg i tsjekkia og har her ingen lege aa henvende meg til. kan jeg trene med denne skaden? tyngre arbeid, bygge osv jeg k reiser tilbake til norge i juni. min fastlege avviser ethvert sporsmaal, saa det er vanskelig aa vite hva jeg skal forholde meg til. haaper aa faa et brukbart svar fra deg. ¨ mvh jan sveen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299132-lite-midtstilt-prolaps-c6-c7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...