Gå til innhold

Jernmangel.

Anbefalte innlegg

Gjest Linhelen

Jeg har hatt lavt jerninnhold i kroppen i flere mnd nå. Har forsøkt endel jerntabletter,miksturer osv men jeg tåler det rett å slett ikke,får så vondt i magen og det er ille å svelge disse tablettene(har en psykisk sperre som gjør at jeg slettes ikke er noe glad i å ta store tabletter)

Hørte med legen min sist jeg var der,og hun sa at det finnes i sprøyteform,men at de var så dyre,derfor slo jeg det fra meg,men angrer nå,jeg er nødt for å få opp jernlageret igjen,jeg er mye svimmel å vondt i hodet,eier ikke energi.

noen som har forsøkt disse sprøytene,og kan si at de hjelper? tar man sprøyten i armen eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299157-jernmangel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...