Gå til innhold

Fantastisk sex

Anbefalte innlegg

Frøken Frustrert

Jeg og kjæresten min har vært sammen i to år nå. For at jeg skal få orgasme må vi virkelig jobbe med saken og det er mange ganger vi ikke gidder å fullføre. Nå har det blitt et tiltak nesten for begge to å ha sex. Og slik skal det jo ikke være! Kjæresten min synes dette er vanskelig siden han gjerne vil tilfredsstille meg, og jeg har skyldfølelse jeg også for at det ikke er så bra. Jeg fokuserer selvfølgelig altfor mye på å få orgasme mens vi har sex og jeg vet jo at det ikke hjelper. For min del er ikke det å oppnå orgasme det viktigste, og det har jeg sagt til han. Jeg syns vi har et flott og intimt forhold ellers, men sexen er ikke så fantastisk som den kunne ha vært. Vi har snakka om dette begge to, men ingen av oss vet hvordan det kan bli bedre. Man hører om noen som bare ikke passer så godt sammen i senga, og tydeligvis har vi det slik. Det blir aldri helt fantastisk uansett hva vi gjør og prøver! Er det noe å gjøre med det eller må vi bare leve med vår dårlige ”passform”?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299186-fantastisk-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også litt tungstartet...

Hvor ofte har dere sex, da? Ofte kan det være vanskeligere å oppnå orgasme hvis man har sex ofte, og med ofte mener jeg daglig/flere ganger pr dag.

Å være for fokusert på selve orgasmen er jo heller ikke positivt, verken for deg eller han. Du vet sikkert selv hva som fører fram og ikke, hva som er deilig og hva som ikke er så stas. Det handler om å nyte, å sanse, å føle. Tørre å la seg rive med, miste hodet litt, ikke tenke - bare være og føle.

Lettere sagt enn gjort, kanskje...

Kan du snakke med partneren om hva som føles godt? Sett av tid til sansing! Ikke samleie, men berøring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299186-fantastisk-sex/#findComment-2419587
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...