Gjest FordSierra Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har i lengre tid (3år) hatt problem med noe som på meg virker som slim som sitter fast i overgang nese-svelg. Virker til å være bak veggen bak drøvelen (et snittbilde kunne forklart det bedre). Slimet smaker/lukter vondt og varierer men det virker som ved pussing av tenner eller ved spising av f.eks. appelsiner blir det verrre. Er det noen spyttkjertel der? Har ingen luftveisinfeksjoner og har tidligere forsøkt med saltvannsløsninger for nese og bihuler uten at dette hjalp. Har vært hos fastlege og ØNH uten å finne noe spesielt. ØNH fant "litt" slim men uten at HAN mente det var et problem. Spørsmålet er om han så bak denne "veggen" jeg snakker om eller bare foran. Det var oogså noe bedre da jeg hadde denne timen. Ved inntak av saltvann gjennom nesen virket det som det umiddelbart hjalp noe som tyder på at saltvannet rant ned fra nesen akkurat hvor dette er men det kom tilbake etter 2-3 minutter. Hva kan jeg gjøre? Ønsker ikke å bli en gjenganger hos lege/spesialister da jeg ellers er frisk men dette har plaget meg så lenge i tillegg til at jeg er usikker på om den vonde smaken også fører til dårlig ånde når jeg snakker så jeg må prøve å få løst det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299246-slim-i-overgang-nese-svelg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.