Gjest ? Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 hei. finnes det noe som kan utsette mensen en stund? skal til syden, og jeg får mensen i den perioden.. går ikke på prevensjon for øyebliket.. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Ja, du kan få hormonpiller på resept, primolut heter de, og hormonet er gestagen. Hilsen 0 Siter
Gjest ? Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Ja, du kan få hormonpiller på resept, primolut heter de, og hormonet er gestagen. Hilsen når skal man begynne på de da? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 når skal man begynne på de da? Du må få en resept hos legen (holder vanligvis med å ringe). Det er en stund siden jeg tok sånne (Primoult), men tror det er vanlig å få piller for 14 dager. Jeg tror jeg begynte 4 dager før mensen, og fikk mensen et par dager etter at jeg var ferdig med pillene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.