Gå til innhold

Vil så gjerne fri men....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har forlovelsesringer, men intet frieri. ;o) Har ikke dato i ringene heller vi. For oss føles det riktig på denne måten.

Vi har også forlovelse ringer, men intet frieri..

Og det har vi hatt i 9år.. ;0)

Vi har dato inni ringene da, men om jeg skal gifte meg, skal jeg ha ny ring.Og et skikkelig frieri ;0)

Gjest Elextra

Vi har også forlovelse ringer, men intet frieri..

Og det har vi hatt i 9år.. ;0)

Vi har dato inni ringene da, men om jeg skal gifte meg, skal jeg ha ny ring.Og et skikkelig frieri ;0)

Du kan vel ikke forvente frieri om du allerede er forlovet, ...eh!?

Du kan vel ikke forvente frieri om du allerede er forlovet, ...eh!?

''Du kan vel ikke forvente frieri om du allerede er forlovet, ...eh!?''

Joooda! :o) Høres ut som mora2 har gjort det på samme måten som hos oss - blitt enige om at det er koselig med ring på fingeren, men at det ikke passer med bryllup ennå. Eksen fridde også til meg etter mange års forlovelse.

Denne gangen skal jeg fri selv, om han ikke kommer meg i forkjøpet da, noe jeg tviler på. ;o)

Gjest Elextra

''Du kan vel ikke forvente frieri om du allerede er forlovet, ...eh!?''

Joooda! :o) Høres ut som mora2 har gjort det på samme måten som hos oss - blitt enige om at det er koselig med ring på fingeren, men at det ikke passer med bryllup ennå. Eksen fridde også til meg etter mange års forlovelse.

Denne gangen skal jeg fri selv, om han ikke kommer meg i forkjøpet da, noe jeg tviler på. ;o)

Mulig vi hadde gjort det på samme måten - f.eks. om vi hadde vært dypt religiøse og trengte en ring på fingeren for å sove i samme seng! ;)

(hehe, vet jeg har diskutert dette med deg før...)

Annonse

Mulig vi hadde gjort det på samme måten - f.eks. om vi hadde vært dypt religiøse og trengte en ring på fingeren for å sove i samme seng! ;)

(hehe, vet jeg har diskutert dette med deg før...)

*Fnis* Vi "sov" i samme seng lenge før ringene kom på fingeren så det var ikke noe argument nei. ;o)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203085317' post='3806286]

Er det så superhemmelig at den nærmeste familien ikke vet det?

Neida, det var bare tull det der med at det skulle holdes hemmelig.

Jeg pleier å avslutte med "...men ikke si det til noen" når jeg røper noe politisk ukorrekt, f.eks. at ungene har bomullslongs.

Neida, det var bare tull det der med at det skulle holdes hemmelig.

Jeg pleier å avslutte med "...men ikke si det til noen" når jeg røper noe politisk ukorrekt, f.eks. at ungene har bomullslongs.

Bomullslongs??! *sjokkert* Din DOL-tilgang er herved avsluttet!!! ;o)

Min 7-åring er ullhater, så du kan bare gjette hva han har på seg...

Jeg synes du enten bør ha med ring eller ha nok penger til å ta henne med å kjøpe en ring noen dager etterpå. Jeg synes at når man går til det skrittet og forlove seg, så er det fordi man ønsker å gifte seg i ikke uoverskuelig fremtid, altså at man ikke er forlovet bare fordi det er "koselig".

Gjest Elextra

Jeg synes du enten bør ha med ring eller ha nok penger til å ta henne med å kjøpe en ring noen dager etterpå. Jeg synes at når man går til det skrittet og forlove seg, så er det fordi man ønsker å gifte seg i ikke uoverskuelig fremtid, altså at man ikke er forlovet bare fordi det er "koselig".

'' Jeg synes at når man går til det skrittet og forlove seg, så er det fordi man ønsker å gifte seg i ikke uoverskuelig fremtid, altså at man ikke er forlovet bare fordi det er "koselig".''

Helt enig, men hva har dette med forlovelsesring eller ikke å gjøre?

'' Jeg synes at når man går til det skrittet og forlove seg, så er det fordi man ønsker å gifte seg i ikke uoverskuelig fremtid, altså at man ikke er forlovet bare fordi det er "koselig".''

Helt enig, men hva har dette med forlovelsesring eller ikke å gjøre?

Nei, tenker bare som så at når man går med ring er det tydeligere for hele verden at man skal gifte seg enn om man har avgitt løfter til hverandre og fortalt det til de nærmeste. Syns man bør gå med ring når man er forlovet, jeg. Men det trenger ikke være en dyr ring, altså, det er den symbolske siden av dette jeg er mest opptatt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...