Gå til innhold

Sex på Valentines-day

Anbefalte innlegg

Gjest Strutsen

Leser i VG i dag at sexolog Kjell-Olav Svendsen anbefaler å gi hverandre sex på Valentines-day. Forøvrig morsom lesing, selv om alle disse anbefalingene snart begynner å bli en parodi på seg selv. Han har imidlertid et godt poeng: "det er bedre å gi kvinnene sex enn en boks sjokolade".

Hadde folk fulgt dette rådet, hadde det nok både vært mindre fedme, diabetes og hjerte- og karsykdommer. Kondisjonen hadde antakelig blitt bedre, produktiviteten ville som følge av dette antakelig øke i samfunnet (forutsatt at folk var på jobb og ikke hjemme for å feire Valentines-day..) og sist men ikke minst: kanskje vi også hadde sett en befolkningsøkning i utkant-Norge? Videre kunne man brukt de pengene staten hadde spart på å slippe å behandle alle disse helseplagene som følger av sjokoladespising til å subsidiere kollektivtrafikk og veiutbygging. Co2-utslippet ville da igjen blitt redusert og vi hadde bremset den globale oppvarmingen. Isbjørnen hadde sluppet å hoppe fra isflak til isflak. Så for guds skyld, hva du enn gjør i kveld: ikke gi din kvinne sjokolade!

Her i huset har det imidlertid vært seksuell tørke i lange tider, og ingen råd jeg har fått har båret frukter. For å understreke hvor miserabelt det kan bli, klarte jeg også å knekke et bein i høyre-hånda og sitter i dag med en klumpete gips. Det lille snevet jeg hadde av et seksualliv forsvant dermed brått og brutalt.

Jeg støtter meg til Jo Nesbø og undrer: hvor er min kvinne? Velvel, bra man har tv og en stabel med konfekt fra jul å kose seg med…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299406-sex-p%C3%A5-valentines-day/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valentinsdagen er bare til for å boikottes. Jeg lar meg ikke lure til å markere en dag bare for å tilfredsstille handelsstanden!

Nå var det jo sex det var snakk om.

Så om du tenker på de prostituerte som en del av handelstanden så forstår eg ditt behov for boikotting, eller tenker du på salg av kondomer og øvrig prevansjon? :)

Så om du tenker på de prostituerte som en del av handelstanden så forstår eg ditt behov for boikotting, eller tenker du på salg av kondomer og øvrig prevansjon? :)

Ok, innser at mitt poeng ble litt borte iom sex (i all hovedsak) er gratis:-) Jeg bare mente at jeg rent generelt boikotter valentines, og setter ikke av denne dagen spesielt til å ha sex (bare fordi det er nettopp den dagen). Kjærlighetslivet skal pleies alle dager, ikke bare én spesiell. Bare litt oppgitt over alle de innførte amerikanske merkedagene...

Ok, innser at mitt poeng ble litt borte iom sex (i all hovedsak) er gratis:-) Jeg bare mente at jeg rent generelt boikotter valentines, og setter ikke av denne dagen spesielt til å ha sex (bare fordi det er nettopp den dagen). Kjærlighetslivet skal pleies alle dager, ikke bare én spesiell. Bare litt oppgitt over alle de innførte amerikanske merkedagene...

Tåler ikkje mye av det amerikanske tullballet eg heller.

Er det noe ved det amerikanske samfunnet som er spesielt bra i det hel tatt?

Jeg nekter å ha sex på valentinsdagen!

Ingen skal få utnytte den tåpelige amerikanske dagen;o)

Annonse

Kommer vel an på hvem du spør..

En amerikaner ville sikkert sagt at alt er bra der. :-)

''En amerikaner ville sikkert sagt at alt er bra der. :-)''

Ja, det er meget mulig.

Nå for tiden er det eg forbinner med USA, èn dum sittende president, to presidentkandidater Obama/Clinton som hittil har brukt ca. 1 milliard på valgkampen, krig både her og der, elendige hamburgere, middelmådige filmer og lettkledte syngedamer. :-)

Gjest sjøstjerna

''En amerikaner ville sikkert sagt at alt er bra der. :-)''

Ja, det er meget mulig.

Nå for tiden er det eg forbinner med USA, èn dum sittende president, to presidentkandidater Obama/Clinton som hittil har brukt ca. 1 milliard på valgkampen, krig både her og der, elendige hamburgere, middelmådige filmer og lettkledte syngedamer. :-)

Og så tenker jeg store, rene og ryddige hus... og flott hage, med nydelige grønne planter. Bred og sand-fri oppkjørsel foran garasje som forøvrig har fin bil.

Selvsagt nydelig vær. Og DE flotte menneskene. Knakende kjekke menn, som bare er til å spise opp. Like nydelige damer + veloppdragne barn.

*preget av amerikanske spillefilmer?*

Tåler ikkje mye av det amerikanske tullballet eg heller.

Er det noe ved det amerikanske samfunnet som er spesielt bra i det hel tatt?

Det tror jeg ikke, kan ikke huske at jeg noen gang har sett eller lest noe om det amerikanske samfunnet, og tenkt: "Å, slik skulle vi ha hatt det her".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...