Gå til innhold

Forvirrede følelser når man har gjort det slutt

Anbefalte innlegg

Jeg valgte bryte ut av et forhold for fire uker siden fordi jeg følte at han var for kontrollernde og dominerende i vårt forhold. Jeg oppdaget også rett før bruddet at han det siste året hadde hatt omfattende kontakt med en eksjæreste via Sms. Han hevdet selv at han ikke hadde snakket eller møtt henne på flere år, men at hun hadde tatt kontakt med ham for ca. et år siden via SMs for å få hjelp og støtte for å komme seg utav et mishandlingsforhold. De bor ca. 4 timer kjøring unda hverandre så uansett er det ikke lett for dem å møtes. Jeg har vært mye sammen med ham det siste året og har aldri hatt mistanke til at han har møtt noen andre.

Jeg reagerte veldig kraftig på dette fordi han jeg er usikker på om han snakker sant. Og uansett så synes jeg det var et svik mot vårt forhold å gå bak ryggen på meg på denne måten.

Jeg synes også det er merkelig ha å slik omfattende SMS kontakt med en eks som går over et helt år. Dette er en eksdame fra ca. 15 år siden.

Dette var ikke hovedårsaken til at jeg brøt ut men mere en katalysator. Uansett så har dette såret meg dypt og tankene går jo om han var utro og om han møter henne nå.

Det har nå gått ca. en måned og jeg er fortsatt veldig opprørt over dette SMS-forholdet. Jeg klarer ikke å kjenne om jeg savner ham eller fordi denne SMS-kontakten stjeler all oppmerksomheten min.

Jeg tenker daglig på å kontakte ham og lurer på hvorfor, når jeg ikke klarer å føle hverken savn eller er usikker på om jeg fortsatt ar glad i ham.

De siste dagene har jeg mottat et par SMS fra ham og dette er nok til at følelsene mine blir helt kaotiske.

Jeg er faktisk sikker på at jeg gjorde det riktige ved å forlate ham men trenger hjelp til å komme meg over dette. OG er det nomalt med slike kaotiske og motstridende følelser når det jeg var jeg som valgte å gå?

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Det er ikke unormalt å knytte bånd, selv med en ex, selv om det var 15 år siden de var sammen.

Det jeg ville synes var rart var dersom han aldri fortalte om at han hadde kontakt med henne. Jeg hadde ikke funnet det problematisk at de hadde kontakt, men jeg hade reagert dersom han ikke fortalte meg om det og at jeg ved en tilfeldighet fant ut av det selv.

Det er ikke unormalt å knytte bånd, selv med en ex, selv om det var 15 år siden de var sammen.

Det jeg ville synes var rart var dersom han aldri fortalte om at han hadde kontakt med henne. Jeg hadde ikke funnet det problematisk at de hadde kontakt, men jeg hade reagert dersom han ikke fortalte meg om det og at jeg ved en tilfeldighet fant ut av det selv.

Det var jo netopp det jeg gjorde! Jeg fant ut det helt tilfeldig og han hadde heller ikke fortalt henne at han hadde en kjæreste. Dette tiltross for at vi var sammen et helt år.

Dessuten var det her snakk om ca. 2-5 SMs omtrent annen hver dag!

Det er helt normalt å være forvirret selv om man har gjort det slutt selv . Det kan til og med ta lang tid før forvirringen går over . Bare hold fast ved beslutningen , og dessuten kan du jo spørre deg selv om hvorfor du bryr deg nu når du har gjort det slutt . Er det såret stolthet , vil det forandre ditt syn på saken å vite , eller hva er det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...