Gå til innhold

Eksen har funnet seg en mye eldre

Anbefalte innlegg

Gjest kostsun

Jeg hadde ikke reagert på alderen, men VELDIG på det andre du skriver om alkoholproblemer, dårlig økonomi etc...

Fikk dere snakket skikkelig ut ved bruddet deres? Slik at du fikk fram hva du mente om henne - alt det fine du skriver her bla at hun kan få hvem hun vil?

Hei.

Vi har hatt mange samtaler osv opp igjennom tidene der eg har fortalt hun hva eg mener om hun så hun vet ihvertafll min mening.

Og hun burde også forstå det med all den oppmerksomheten hun fikk da vi var sammen.

Problemet våres var ikkje det at følselser og lyst etc ikkje var til stede, var heller mer det at den ene krevde mere enn den andre kunne gi.

Vi kjempet i en lang tid og vi ble begge slitne og lei og til slutt sa eg at dette bare ikkje funker og at vi måtte bryte ut av forholdet.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Hva mener du ? flere kvinner som vil ha eldre menn eller mere erfarne menn ?

Liker den modenheten mer voksne menn har med seg. Den selvtillit og selvinnsikt de ofte har. Det at de er trygge på seg selv- og har ro og tid til dama.

Liker den spenstige kroppen til 25 åringen. Med flat mage, med vaskebrett-tendenser....Hel kropp som vitner om styrke og utholdenhet. *sukk*

Men skal jeg velge- så velger jeg den modne (selv om magen er mer slapp)

Så du synst dette er helt normalt?

Hadde det vært ok for deg hvis eventuellt din datter kom hjem med en som nesten er på din alder?

Nå var ikke den kommentaren veldig seriøs da, men om jeg skal være seriøs her, så håper jeg at jeg legger mer vekt på relasjonen mellom poden og hans kjæreste enn aldersforskjellen mellom dem ja!

I din eks' situasjon syns jeg hans forhold til alkohol og penger høres ut som mer bad news enn alderen i grunnen.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...