Lailale Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For noen dager siden fikk jeg påvist at jeg har kjønnsvorter. Det er bare tre stykker av dem, som jeg har hatt i et halvt år nå. De har ikke spredt seg eller forverret seg, men holder på å "dette" av. Men den siste måneden har jeg også fått blemme/kvise lignende prikker rundt kjønnsorganet som sprer seg. Jeg har prøvd å klemme på dem, men det kommer ikke noe ut av dem. Det ble bare rødt og vondt. Legen min sa at det ikke var typisk kjønnsvorter, men jeg kunne bare prøve å smøre på det samme preparatet jeg fikk for kjønnsvortene. Men visst det ikke er kjønnsvorter, hva kan det da vere? Kan det vere begynnelse på kjønnsvorter? Men hvorfor har de ikke dukket opp før? Kan det vere soppinfeksjon? Hvordan får jeg det bort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299622-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.