gutten1977 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er en mann på 30 år, som har et spørsmål angående utposning i endetarmsåpningen. Det kjennes og ser ut som om en hevelse, eller mer som en "trompettut" - ved mangel av beskrivelse. Det er i hovedsak ikke så plagsomt, annet enn at det kommer litt blod på papiret noen ganger når jeg har tørket for hardt - samt at det klør litt av og til. Det plager meg mer psykisk, og syns det er flaut i henhold til seksualpartnere da jeg er homofil. Har tenkt at dette kan være en ytre hemoroide, og forsøkt behandling med Alcos Anal - samt dempet kløe med sinksalve i perioder. Det virker som det funker litt med tanke på kløe og blod, men hevelsen har ikke "gått tilbake" slik det var før. Er det noe som kan gjøres for å bli kvitt dette helt, da det er sjenerende og flaut - og virker hemmende på mitt seksualliv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299644-utposning-i-endetarms%C3%A5pning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.