Gå til innhold

Soya og brystkreft

Anbefalte innlegg

Gjest La Ligna

Jeg har brystkreft, fikk konstatert det rett før jul.

Jeg er også vegetarianer, og jeg lurer sånn på om det er greit at jeg fortsetter å drikke soyamelk, spise soyaburgere og soyapølser. Det ser ut som om soya inneholder noe som likner veldig på østrogen. Og min brystkreftform reagerer med glede på østrogen, slik jeg har forstått det.

Jeg vil ikke bidra til at mine kreftceller fester på soya-produsert østrogen. Hva skal jeg egentlig gjøre? Jeg vil at kreften i kroppen min skal forsvinne, jeg vil ikke bidra til at den blir værende. Det er sikkert mulig å finne noe annet å erstatte kjøtt med. Quorn for eksempel.... etter en liten svensketur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299652-soya-og-brystkreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonyminatten

Souaprodukter kjenner jeg ikke noe til - men jeg ville på svensketuren investert i litt Mistel-te - som har vist seg og ha god effekt på en del kreftformer. Nå vet jeg ikke om teen i seg selv er konsentrert nok til og ha noen effekt - men du tar i hvertfall ikke skade av den.

Haibrusk skal også være bra saker. Søk litt rundt på nettet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299652-soya-og-brystkreft/#findComment-2423745
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...