Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å hjelp som tida går. For to uker siden ble jeg skrevet inn på sykehuset til planlagt keisersnitt. Og litt før 9 på tirsdag kom gutten vår til verden. Ikke akkurat noen liten krabat, men alikevel akkurat passe stor :-) Keisersnittet gikk kjempefint, og det har grodd fint sammen nå. Var veldig rolig og godt med planlagt keisersnitt, var mere våken nå enn forrige gang da jeg var dopa på så mye smertestillende. Og storesøster er egentlig bare snill, men hun må jo få lov å trasse litt. I går stillte hun seg opp og så på lillebror og sa: - Er du så søt du da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299658-gutten-min-er-snart-2-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg får gratulere her også med en flott gutt :) Fint at alt er vel med dere. Storesøster er litt mellomfornøyd altså, he he. Hun er 2,5 år? Det er like stor som min yngste. Jeg har fått barn to ganger når jeg har hatt en 2,5-åring. Sist gang kom 2,5-åringen bærende på den nyfødte samme dag som vi kom hjem fra føden. Hun hadde henta henne i vogga :-O. Hun hadde godt tak, men det var bare flaks at alt gikk vel.

Jeg får gratulere her også med en flott gutt :) Fint at alt er vel med dere. Storesøster er litt mellomfornøyd altså, he he. Hun er 2,5 år? Det er like stor som min yngste. Jeg har fått barn to ganger når jeg har hatt en 2,5-åring. Sist gang kom 2,5-åringen bærende på den nyfødte samme dag som vi kom hjem fra føden. Hun hadde henta henne i vogga :-O. Hun hadde godt tak, men det var bare flaks at alt gikk vel.

En må nok være litt på vakt ja. Frøken er 2,5 år ja. Og prøver så godt hun kan å være snill og god mot lillebror. Men hun glemmer at hun er så mye større og sterkere enn han. Så når hun skal kose og holde i handa bruker hun lett for mye krefter. Hun er også glad i å klappe han på hodet, eller i ansiktet og øynene. Så vi har litt å jobbe med ja. :-) Hun virker ikke sjalu da, heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...