Gå til innhold

Tungt og vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er selv stemor. Dersom jeg skulle gått inn i et slikt forhold igjen ville jeg satt klare grenser. Dette er DINE barn, og DITT ansvar. Dersom du skal være barnevakt, så må han spørre deg om det er OK.

Så om du synes at han er værdt det, så må du fortelle han disse nye reglene!!!!

Gjest Håper du får det til

Før du flytter så ta en skikkelig vurdering om du egentlig er glad i fyren og ønsker å fortsette med ham.

Hvis ikke det så flytt.

Hvis det så krev en god samtale om disse tingene og avtaler på hvordan dere begge skal forholde dere i et forhold med barn.

Det er jo helt feil! Har du snakket skikkelig med ham om dette?

Stemora til min har innimellom ungene alene når han er bortreist, men de dagene hun har aktiviteter så er ungene hos meg om faren er borte. Det skjer altså ikke så mange gangene i året. :o) Min kjære sier også at ungene kan være hos ham når jeg har lørdagsvakt f.eks., nå har de ikke vært det ennå, men til sommeren kanskje.

Snakk med ham om at det faktisk er _hans_ barn, at du er glad i dem, men at du føler deg som en barnevakt og at det ikke er aktuelt for deg å overta ansvaret for hans barn på denne måten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...