Nb! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har tips?? Har hørt alt fra stillinger, til pute under rumpen, hva en skal drikke, spise, gjøre og ikke gjøre, men noen som vet noen tips som kan lønne seg?? el-tester, temp måling, juice, hostesaft osv... Noen sier sex ofte, noen sjeldnere, trenger litt hjelp å sile i alle disse rådene...El noen som vet om noen sider på nettet å anbefale, så kan jeg lese selv??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kan jo ikkje la vere å svare deg eg då...Ha sex når du og din mann føler for det! Det er mitt beste tips foreløpig. Det kan bli svært stressande for deg og forholdet om dette tar litt lenger tid enn berre eit par månader visst du skal tenke på alt mulig sånt alt no. Utifrå statistikken er du sannsynlegvis gravid innan seks månader, så stress ned Eg har prøvd det meste av "kjerringråd", og ingen funka for oss. (Vi skal til med prøverør nummer to denne våren). Eg tenker at enten så blir du gravid "berre" ved å ha sex med kvarandre uten ein masse lure idèer om stilling, ting å drikke/ete osv. eller så blir du det ikkje. Om dokke ikkje gjer det så får dokke hjelp av legane...Utanom det får eg seie at legane anbefaler sex annakvar dag frå ca. dag 10 i syklusen din. Det er gode sjanser seks dagar i syklusen-fem dagar før eggløysing (som er ca. 14 dagar før nesten menstruasjon) og eggløysingsdagen. Dette fordi sædcellene overlever ganske lenge inni skjeden og livmora. Det er ca 25 % sjanse å bli gravid kvar månad ved regelmessig sex (annakvar dag) rundt eggløysingstidspunktet-dvs at nokon bruker litt tid på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/#findComment-2424784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Kan jo ikkje la vere å svare deg eg då...Ha sex når du og din mann føler for det! Det er mitt beste tips foreløpig. Det kan bli svært stressande for deg og forholdet om dette tar litt lenger tid enn berre eit par månader visst du skal tenke på alt mulig sånt alt no. Utifrå statistikken er du sannsynlegvis gravid innan seks månader, så stress ned Eg har prøvd det meste av "kjerringråd", og ingen funka for oss. (Vi skal til med prøverør nummer to denne våren). Eg tenker at enten så blir du gravid "berre" ved å ha sex med kvarandre uten ein masse lure idèer om stilling, ting å drikke/ete osv. eller så blir du det ikkje. Om dokke ikkje gjer det så får dokke hjelp av legane...Utanom det får eg seie at legane anbefaler sex annakvar dag frå ca. dag 10 i syklusen din. Det er gode sjanser seks dagar i syklusen-fem dagar før eggløysing (som er ca. 14 dagar før nesten menstruasjon) og eggløysingsdagen. Dette fordi sædcellene overlever ganske lenge inni skjeden og livmora. Det er ca 25 % sjanse å bli gravid kvar månad ved regelmessig sex (annakvar dag) rundt eggløysingstidspunktet-dvs at nokon bruker litt tid på det! Tusen takk for at du svarte ;D Har en mann som så gjerne vil ha, og har villet hatt en liten i et helt år nå, så tenkte bare at vi skulle nå iallefall gjøre mest mulig riktig nå når vi prøver, så oddsen er best mulig. men hvis mange blir gravide innen 6 mnd så er det nå "bare" 4 forsøk igjen... Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet å se da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/#findComment-2424793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for at du svarte ;D Har en mann som så gjerne vil ha, og har villet hatt en liten i et helt år nå, så tenkte bare at vi skulle nå iallefall gjøre mest mulig riktig nå når vi prøver, så oddsen er best mulig. men hvis mange blir gravide innen 6 mnd så er det nå "bare" 4 forsøk igjen... Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet å se da ;-) Eg har ønska barn heile livet, vertfall sidan ungdomsskulen..var aldri så viktig med kva eg skulle bli, men barn skulle eg vertfall få! (Det blei viktig etter kvart det også då hehe). Så eg forstår godt det sterke ønsket til mannen din-men prøv å slapp av fordi Det ordner seg heilt sikkert til slutt, men det KAN ta litt meir enn eit par månader til å få klaff...desverre for nokon kan det ta bortimot eit år uten at det er noko som helst gale av den grunn! Men tipper det ordner seg før den tid 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/#findComment-2425341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Eg har ønska barn heile livet, vertfall sidan ungdomsskulen..var aldri så viktig med kva eg skulle bli, men barn skulle eg vertfall få! (Det blei viktig etter kvart det også då hehe). Så eg forstår godt det sterke ønsket til mannen din-men prøv å slapp av fordi Det ordner seg heilt sikkert til slutt, men det KAN ta litt meir enn eit par månader til å få klaff...desverre for nokon kan det ta bortimot eit år uten at det er noko som helst gale av den grunn! Men tipper det ordner seg før den tid Håper det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/#findComment-2425362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er vel mer en behandling enn et tips, men akupunktur har positiv effekt på sjansen for graviditet, så hvis det tilbudet finnes der du bor kan det være verdt et forsøk. Ellers er det jo også noen som mener at psykiske/underbevisste/ubevisste forhold er av betydning, men vet ikke om det er bevist Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299703-tips-for-%C3%A5-%C3%B8ke-sjansene-for-%C3%A5-bli-gravide/#findComment-2425704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.