Gå til innhold

Fylleangst etter mulig sex

Anbefalte innlegg

Angrende kvinne

Sitter her å har angst for hva som skjedde i helgen. Er alene etter ett samlivsbrudd og klarte det store å drikke meg dritta full og dra med meg en mann hjem. Saken er den att jeg husker ikke om vi hadde samleie. Husker att det gikk veldig hett for seg. Jeg bruker ingen form for prevensjon, så jeg får leve i uvisse, noen uker til. Tror dere jeg hadde husket om han var i meg? Fant ingen spor i sengen etter sæd og det kom ingen ting hverken i trusa eller når jeg dusja. Uff. Skikkelig angst for dette

her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299720-fylleangst-etter-mulig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håper det går greit

Mest trolig ville du vel merket litt "lekkasje" dagen derpå hvis han hadde komme i deg i allefall.

Eller du ville sett noe som kunne gjøre deg mer sikker på det.

Dere kan jo ha hatt samleie alikavel. Han bør jo ikke ha kommet i det hele tatt, eller ha lite sæd under utløsning og ha lagt det andre steder, dyna, en sokk el.

Jeg håper du har tatt en angrepille for å være sikker.

Du bør kanskje også sjekke deg for kjønnssykdommer.

Lykke til.

• 1 måned senere...
Gjest Blikkboks

Hei!

Tror du kan ta en angrepille innen 48 timer, så er du i alle fall sikker på at du ikke får ett uventet barn da ;-)

Stakkars, så forferdelig du må ha det nå. Kjenner fylleangsten, er utrolig ekkel. Hos meg pleier den å gå på om jeg kan ha sagt eller gjort noe dumt da. Så er jeg så heldig at mannen min kan fortelle meg at jeg ikke har noe å gremmes over ;-D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...