Thea33 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaringer eller kunnskap om dette: er det ekstra stor sjanse for å bli gravid rett etter at man har sluttet på p-pille/p-plaster? Da mener jeg at man fullfører pillebrettene for så å slutte, eller lar vær å sette på nytt plaster etter at man har hatt en plasterfri uke. I følge p-plasterets pakningsvedlegg er det det. Nå har det seg slik at jeg hadde ubeskyttet samleie den dagen jeg skulle ha satt på nytt plaster, men jeg gjorde ikke det da jeg og kjæresten har gått over til kondomer som prevensjon. Men da altså ikke denne siste dagen. Har jeg da ekstra stor sjanse for graviditet? Jeg legger til at dette ikke er noen katastrofe for oss og ville være ønsket om det skulle vært tilfelle at jeg ble gravid, men at vi aller helst ønsker å vente litt. Hilsen Thea 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299727-ekstra-stor-sjanse-for-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.