Gå til innhold

for tidlig fødsel`?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte i uke 25

Hei

Nå er jeg alvorlig bekymret her. Er det noen som vet om sjokk og ekle opplevelser kan starte en for tidlig fødsel? Jeg var utsatt for noe mindre hyggelig i helgen som viste seg å ha større innvirkning på meg psykisk enn jeg hadde trodd (brann der jeg bor) Jeg er helt skjelven, småkvalm og veldig urolig. Har derfor flyttet til familien min, og nekter å reise hjem *grøsser* Jeg er derfor redd for at dette vil påvirke babyen og starte en for tidlig fødsel! Eller er det bare meg det går ut over? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29976-for-tidlig-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det skal nok mye til for at en voldsom opplevelse skal sette igang fødselen, selv om man har hørt om slike tilfeller. Det er helt klart lurt av det å ta det med ro og prøve å roe nervene ned litt. Håper du har folk rundt deg som kan hjelpe deg med å få ting på avstand igjen, så du ikke går rundt i høyspenn altfor lenge. Skulle angsten din vedvare utover det du synes at du takler, bør du ta en prat med legen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29976-for-tidlig-f%C3%B8dsel/#findComment-119937
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...