Gå til innhold

skadelig med analsex?/ liten penis..

Anbefalte innlegg

hei. jeg er 22 år, og lurer på om analsex er skadelig? kjæresten min har en liten penis. jeg lurer også på om det er mulig å forminske min vagina kirurgisk, slik at vi kan passe bedre sammen. jeg elsker han for mye til å ville gjøre det slutt. men når den er så liten, så merkes det knapt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29980-skadelig-med-analsex-liten-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest erfaringer

Analsex er ikke farlig, bruk godt med smurning/olje og oppvarming. Ikke putt penisen i vagina etter analsex da det kan overføres skumle bakterier som igjen kan gi alvorlige infeksjoner. Hvis dere vil ta i det andre hullet etter analsex bør han vaske seg eller dere kan bruke kondom (bak). Ang vagina:Da får du trene knipemusklene. Etter en tid vil man til en viss grad kunne trene seg til "rett" størrelse. Husk at vagina er meget elastisk. Det er nok lite du kan gjøre med en operasjon, for det første er det veldig drastisk (hvis det i det hele tatt går an) og for det andre er vagina så elastisk at den vier seg ut ved inntrening av større ting også, feks et barn. Og slik skal det være, så knip istedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...