Gjest Frustrert 17 åring Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ei jente på 17 år. Har gått på p-sprøyten i nesten 2 år nå. Men jeg har hatt problemer med brun/svart utflod. Det er ganske ekkelt, jeg må skifte truse nesten 3 ganger per dag. Den mørke utfloden legger seg i et tykt lag i trusa mi og den er ganske tykk. Når jeg går tur eller noe lignende kommer det mer å mer i trusa. Jeg har ikke tatt sprøyta på 3-4 mnd nå,skal begynne på noe annet hvis det er sprøyta som gjør dette. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg tok abort for 2 år siden eller? Jeg har ingen peiling jeg ivertfall. Men dette er veldi plagsomt. Å jeg vil ha dette bort. Har du noen tips om hva dette kan være, å kanskje hvordan jeg kan fjerne dette? Jeg er så lei av å ha denne utfloden. Har hatt den helt siden jeg begynte på p sprøyta. Jeg vil ha min vanlige utflod tilbake:( Mvh Frustrert 17 åring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299925-brunsvart-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.