pekkaline Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 skal være et godt sted å kysse sier artikkelen. Jeg har aldri vært nær å tenke på armhulen som et seksuelt område, eller hva man kan kalle det. Er det noe dere gjør til vanlig?? http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/21/527507.html 0 Siter
Gjest snad Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er kilen.. hadde ikke funket på meg. 0 Siter
Maglor Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har hørt om såkalt armhulepuling men virker som det ikke er så utbredt. Noen liker å bli kysset på skuldrene ihvertfall. 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 En ren og pen, og ikke minst hårløs armhule kan være veldig sexy. På kvinner, mener jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Jeg er kilen.. hadde ikke funket på meg. Samme her 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Nei, men det høres jo litt deilig ut. ) Fordrer jo at man er nydusjet, nybarbert og uten deo da. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har hørt om såkalt armhulepuling men virker som det ikke er så utbredt. Noen liker å bli kysset på skuldrene ihvertfall. ''Har hørt om såkalt armhulepuling men virker som det ikke er så utbredt.'' Armhulepuling?? *ler* Har hørt det skal være de som puler fiskepuddinger... 0 Siter
Maglor Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ''Har hørt om såkalt armhulepuling men virker som det ikke er så utbredt.'' Armhulepuling?? *ler* Har hørt det skal være de som puler fiskepuddinger... Fiskepudding? hehehe. Appelsiner derimot kan være bra. 0 Siter
Confusicus Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hvis jenta er nyvaska og relativt nybarbert (og ikke kilen), så er det kjempedeilig! Det er et utrolig ømfintlig område, med kjempetynn hud og masse nerver, så det er kjempeåpent for berøring. Prøv, men pass på at hun er ren - hvis ikke vil det være turnoff som gir en skikkelig bismak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.